expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, 26 January 2014

Ada Apa Pada Biografi Kate Moss?


Aku suka tengok dia! Walaupun dah memasuki dunia ‘kertu’ (tua), tapi Kate Moss, model terkenal nie tetap maintain cantik. Pada 16 Januari yang lalu, Kate Moss baru jer meraikan hari jadinya yang ke- 40 tahun.

Hari itu amat bermakna buat Kate, kerana sebuah buku biografi kariernya sebagai model sejak berusia 14 tahun yang bertajuk Kate Moss, by Chris Roberts telah dilancarkan.

Selaku penulis, Chris Roberts telah menulis dengan detail tentang sejarah karier Kate dan semua kebenaran dari rumor dan berita yang selama ini pernah digembar-gemburkan oleh pihak media.

Kalau buku tersebut memasuki pasaran Malaysia, boleh jugak kita beli kan... Tak pun, belek-belek pun boleh! Hahhaha..ahhaha.... 

No comments:

Post a Comment