expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, 20 January 2014

Selena Gomez Dapatkan Nasihat Cinta Daripada Katy Perry

Seronok dan  rasa bertuah jika punya sahabat yang sanggup  bersusah senang bersama-sama. Sekurang-kurangnya ada tempat untuk kita bercerita atau meluahkan masalah.  Tapi, bukan semua kawan-kawan kita boleh menjadi sahabat sejati kita hingga ke hari ini kan… kan…

Dan betapa beruntungnya Selena Gomez dan Katy Perry ini. Mereka mempunyai hubungan yang sangat rapat dan saling berkongsi masalah bersama-sama. Selain itu, jika free, mereka sering hang out bersama. Tak pun saling berkirim SMS, e-mel dan sebagainya. 

Haaaa... macam tu lah baru sahabat sejati. Ketulusan hati tu penting, jangan waktu susah jer  sibuk nak ingat kawan. Dah senang, dah bahagia... batang hidung pun tak nampak! 

No comments:

Post a Comment