Kempen Harga Runtuh Guardian

INI ADA BERITA BAIK, BARU-BARU INI GUARDIAN MALAYSIA TELAH MENGUMUMKAN UNTUK MENURUNKAN HARGA BARANGAN TERPILIHNYA PADA SETIAP HARI JUMAAT HINGGA AHAD UNTUK SEPANJANG TAHUN 2018.


Kempen Harga Runtuh Guardian

Kempen Harga Runtuh ini menampilkan empat ke lima rangkaian produk yang lengkap, dengan penurunan harga sebanyak 10 hingga 70 peratus.Ini merupakan salah satu usaha murni Guardian untuk membantu rakyat Malaysia mengurangkan kos sara hidup yang semakin meningkat secara signifikan.Yang bestnya, korang  yang suka membeli belah secara online juga boleh menikmati harga runtuh ini, setiap hari Jumaat sampai Ahad.

Kempen Harga Runtuh Guardian

Cerita ini disahkan sendiri oleh Ketua Pegawai Eksekutif Guardian Health and Beauty Sdn Bhd (Guardian Malaysia), Mr. Soren Lauridsen sewaktu majlis pelancaran kempen tersebut yang telah berlangsung di Guardian Sunway Pyramid. Di anggarkan sebanyak 260 barangan, daripada produk penjagaan badan, kesihatan dan kecantikan seperti syampu, gel mandian, pencuci muka, masker muka dan banyak lagi akan ditawarkan pada harga yang lebih rendah sepanjang tahun ini. Best giler kan… time harga runtuh macam nilah kita ‘menyambar’ untuk lebih jimat! 

Kempen Harga Runtuh Guardian

Selain tu, ada lagi promosi hebat harga runtuh iaitu BEAUTY DAYS, di mana produk-produk kecantikan ditawarkan dengan potongan harga sehingga 40%. Yang nie, Sis suka teruja dan suka sangat! Hahhaa…

Kalau korang nak tahu lebih lanjut tentang kempen dan promosi yang ditawarkan, layari www.guardian.com.my  

Kempen Harga Runtuh Guardian

Selamat membeli-belah dan sama-samalah kita serbu Guardian masa harganya tengah murah!

Sampai jumpa lagi. Tataaaa…

Lurve,
Sis Anie Mohamed