KORANG MENGALAMI MASALAH JERAWAT ATAUPUN RADANG KULIT DAN SUDAH MENCUBA PELBAGAI PRODUK UNTUK MENANGANINYA, NAMUN TIDAK BERJAYA? JANGAN RISAU, PRODUK EUCERIN® KAN, ADA!


Korang boleh atasi masalah jerawat ini dengan mudah menggunakan Eucerin® Proacne Solution A.I. Clearing Treatment dengan formula terbaharunya. Itupun kalau korang inginkan kulit muka bebas daripada masalah jerawat? Korang trylah Produk Eucerin® Proacne Solution A.I. Clearing Treatment dengan formula terbaharunya.

Ianya sangat membantu dan boleh dijadikan alternatif untuk mengatasi permasalah muka korang tu.



Selain kandungannya yang selamat untuk kulit muka, ia diformulasikan dengan bahan-bahan aktif yang terbukti berkesan, Eucerin® ProACNE Solution A.I. Clearing Treatment mampu mengurangkan jerawat komedon* dalam masa hanya DUA minggu tanpa mengeringkan kulit.

Di samping itu, pelembap untuk kulit berminyak dan berjerawat ini direka dan diuji khas untuk membersihkan pori yang tersumbat, mengurangkan dan menghalang kemunculan semula jerawat, di samping mengekalkan kelembapan kulit.




Formulanya yang mengawal kerengsaan untuk kulit lebih licin dan sihat terdiri daripada:

● 10 peratus Hydroxy Complex, kombinasi tiga ejen pengelupasan yang berkuasa tinggi iaitu AHA (asid glikolik), BHA (asid salisilik) dan PHA (gluconolactone) yang membantu memperbaharui permukaan kulit, membersihkan pori, mengurangkan bakteria penyebab jerawat, P. acnes, dan menanggalkan sel kulit mati.

● Licochalcone A, bahan anti radang yang mengurangkan kerengsaan dan membantu mengurangkan kemerahan pada wajah.

● Dexpanthenol, yang terhasil daripada vitamin B5 adalah pelembap yang mengekalkan kandugan air dalam wajah untuk meningkatkan daya tahan kulit dan melindunginya daripada pencemaran alam sekitar.

JOM SERTAI CABARAN BEBAS-JERAWAT EUCERIN® 14 HARI
MACAM MANA NAK JOIN?
Ikut 2 Langkah Mudah Ini:

● LANGKAH PERTAMA: Ambil gambar kulit anda pada Hari Pertama dan Hari Ke-14 selepas penggunaan selama 14 hari

● LANGKAH KEDUA: Poskan gambar “SEBELUM DAN SELEPAS” anda dan KONGSI PENGALAMAN anda menggunakan produk ini di halaman Facebook dengan hashtag #EucerinProACNE

HADIAH HEBAT YANG BAKAL DIMENANGI!

Korang berpeluang memenangi Hadiah Utama iaitu produk Eucerin® bernilai RM5,000.00. Manakala pemenang Tempat Kedua akan membawa pulang produk Eucerin® bernilai RM2,000.00 dan Lima Pemenang Bertuah pula akan memenangi produk bernilai RM1,000 .00 setiap seorang.

Kalau korang nak tahu lebih lebih lanjut layari www.eucerin.my atau www.facebook.com/EucerinMY.

Jangan berlengah lagi tau… Kita sama-sama cuba . Mana tau ada rezeki kita untuk menang produk Eucerin yang sememangnya bagus nie.

Sis masih dalam proses cabaran ini, tak sabar nak tengok resultnya macam mana. Walaupun kulit muka Sis tak mengalami problem jerawat yang teruk, tapi Sis ada masalah dengan jerawat pasir yang sangat degil dan tak mahu hilang-hilang di tepi hujung mata sebelah kanan muka Sis nie. 

Moga-moga dengan Eucerin® ProACNE Solution A.I. Clearing Treatment, ianya nyah terus dari situ. Hahha… insya-Allah.





Oklah, jumpa lagi dicatatan yang akan datang. Sayang selalu.


Lurve,
Sis Anie Mohamed