Aduhai…korang yang ada anak perempuan yang memang minat dengan Pixie Belles,dah tentu tahu bagaimana hebatnya penangan permainan mahkluk mitos comel yang cukup interaktif ini.

Dea Marissa pun tak terkecuali.Sebaik jer dapat salah satu daripada empat jenis Pixie Belles yang super comel, terus tak sabar-sabar nak ‘unboxing’.Keempat-empat Pixie Belles berkenaan ialah Esme, Layla, Aurora dan Rosie. Tapi, yang Dea Marissa punya nie bernama Rosie.



Keempat-empat Belle termasuk Rosie akan bertindak balas terhadap terhadap isyarat bunyi, pergerakan dan sentuhan serta mempunyai enam tarian istimewa.Untuk menghidupkannya kita cuma perlu bercakap dengan kuat atau menepuk tangan dan dia akan berpusing mengikut arahan kita. Memang magic!

Kemain lagi senyum lebar... dah ada BFF baru ya
Tekan punat tu... akan kendengarlah bunyinya 
Boleh lekat kat mana-mana, sebab ada mangnet yang boleh dilekat dan ditanggalkan pada pakaian
Setiapkali momma jemput Dea Marissa balik sekolah, mesti suruh bawak Rosie sekali 

Ia juga didatangkan dengan magnet yang boleh ditanggalkan supaya kita boleh lekatkan pada pakaian dan membawanya ke mana jer. Di samping tu, kalau korang nak tahu ekornya yang berwarna-warni, boleh ditukar ganti. Nak buat keychain, pengikat rambut atau gelang tangan pun boleh. Budak-budak sukalah kan, aksesori fesyen. Dea Marissa dah siap bergaya, dibuat gelang tangan dan dijadikan pengikat rambut.

So, kalau korang rasa berkenan atau nak beli bolehlah dapatnya di di Toys“R” Us dengan harga RM129.99 (satu). Kalau dapat kumpul keempat-empatnya best juga, sebab comel dan banyak pergerakannya yang secara automatik akan membuatkan kita rasa seronok dan happy.
Gitewwww, anak happy, maknya pun lagi lah happy. Anak tak buat perangai bila dah leka bermain dengan Pixie Belles. Senang mak nak buat kerja-kerja rumah…Hahaha…


Okay, sekian dulu dan tengoklah betapa gembiranya Dea Marissa dengan Rosie, BFF barunya tu!


Lurve,
Sis Anie Mohamed