Macam rasa 'down' sangatlah hari ini. Mudah sangat mengeluarkan air mata... nampak sangat aku seorang wanita yang lemah, cepat putus asa... n bla.. bla.. bla...sedangkan pada hakikatnya... aku nie cekal jugak orangnya. Hehehe.... 
Apapun...aku perlu terus berusaha melawan emosi dan fikiran negatif.
Perlu selalu 'positive thinking' supaya hati ini juga selalu tenang.
Ketika sesuatu tidak berjalan dengan baik sepertimana yang diharapkan...
Apa yang perlu aku buat?
Cari cara untuk melihat perkara tersebut dari sudut pandangan yang lebih positif.
Tapi, jika perkara tersebut tidak boleh diperbaiki lagi...
So, berhenti mengeluh dan menyesal ok.
Terimalah apa yang terjadi, ambik hikmah atau pengajaran daripadanya dan kembali MAJU!
Tapi mampu ke tuk aku lakukannya?
Boleh tak boleh, redahkan saja! THINK POSITIVE!


P/S: Hurm... ada tak sesiapa yang sudi meminjamkan bahunya sebagai tempat  untuk aku bersandar pada saat aku harus menangis lagi nanti?