Yeezzzzzaaaaaa!!! Hepi giler aku bila dapat tahu Britney Spears dah lancarkan perfume terbarunya. Masih kekal dengan nama “Fantasy”, cuma kali ini terdapat dua jenis dan ia melambangkan keperibadian penyanyi berusia 32 tahun itu sendiri.

Aku nie boleh dikatakan peminat tegar perfume dan losen nie. Walaupun punya banyak pilihan lain, tetapi perfume jenama ini adalah salah satu koleksi tetap minyak wangi yang wajib ada dalam simpanan aku. Kebetulan pula, aku nie jenis yang suka sentiasa berbau wangi. Duduk-duduk santai kat rumah... pergi pasar sekalipun mesti nak  sembur perfume. Apatah lagi time nak tidur, tentulah nak lagi wangi kan... Hahaha..hahha...

Bercerita tentang perfume nie, Britney sendiri tampil dalam dua gaya solekan. Yang pertama tu, nampak macam liar sikit. Kira ganaslah! Hehehe... yang satu lagi tu, macam sopan-sopan sikit. Maybe yang sopan boleh pakai siang hari, dan yang ganas-ganas tu malamlah kot... Aummm... Aummm... Hahaha...

Apa pun, terpulanglah kepada you all, mana satu bau yang berkenan di hati. Cuma, bagi yang belum pernah mencuba perfume daripada Britney  nie, try lah. Wangi sangatt!!!!!
Ok, dapat gaji bulan nie harus aku beli!!! Tak tunggu atau fikir-fikir lagi!