expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, 20 January 2014

Tubuh Sasa Harry Styles Buat Kendall Jenner Terpikat



Pergggh!Sesiapa sahaja yang tengok bentuk tubuh Harry Styles, ahli kumpulan One Direction yang mantap ini pasti terpesona. Dah lah muka tu ‘helooooooookkkk’ kan...

Jadi, tak hairanlah jika Kendall Jenner yang dikatakan kini rapat dengan Harry begitu tergila-gilakan budak hensem nie.Cuma... disebabkan badan si Harry nie penuh dengan  tato, jadi mood aku nak minat Harry nie banyak-banyak terus tak ada! Hahha..hahha....