expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, 23 January 2014

Vanessa Hudgens Dan Austin Butler Sehati Sejiwa



Menjalin persahabatan dalam waktu yang cukup lama ada kalanya membosankan. Kalau tak dijaga dan dibaja perasaan sayang tu boleh berkurangan tau. Tambahan pula bila ada pelbagai godaan yang datang menghampiri, kalau tak kuat iman... boleh goyah!

Kalau tak nak perhubungan cinta tu rasa layu jer, cubalah buat momentum-momentum baru dalam perhubungan.  Tengok macam Vanessa Hudgens dan kekasihnya Austin Butler nie. Happy-happy jer selalu. So sweet kan!

P/S:  Biarpun pada hakikatnya aku lebih suka kalau si Vanessa nie berbaik semula dengan bekas kekasihnya, Zac Efron tu. Hahha...hhahhah...


No comments:

Post a Comment