Mak aiii… biar betul nie… kontroversi apa lagilah yang cuba dibuat oleh Justin Bieber nie? Hurrmm…. ok-ok, bertenang dulu ya. Tarik nafas, sebab berita nie tak betul. Jangan cepat melatah walaupun ada di antara korang yang mungkin dah tengok foto palsu mereka yang kian tersebar di dunia maya ini.  Foto palsu tersebut memperlihatkan Justin Bieber sedang bercium dengan Austin Mahone.  Bahkan screenshot tersebut seakan-akan menunjukkan ia dimuatkan oleh Justin melalui akaun Twitternya. 
Perbuatan individu yang tidak bertanggungjawab ini telah menimbulkan perasaan tidak puas hati di kalangan fans Justin sendiri. Isshh…. cubalah bayangkan jika kita yang menjadi korbannya. Dah tentulah tak keruan hidup kita. Perkara sebegini tidak boleh dibuat main, soal maruah dan ia amatlah memalukan. Hisssh… minta dijauhkanlah daripada perkara-perkara buruk serta memalukan sebegini.
Mudah-mudahan Justin dan Austin, tabah dan tidak cepat melatah. Dont worry bro, fans  korang akan tetap setia, percaya dan akan terus menyokong tanpa prejudis. Haha…hahaha….