expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, 14 August 2017

LINOLA BERKESAN UNTUK MERAWAT KULIT KERING DAN EKZEMA KRONIK

Merawat Kulit Kering

SIS PERCAYA RAMAI DI ANTARA KITA YANG MENGALAMI MASALAH KULIT KERING DAN MENCARI-CARI CARA ATAU SESUATU PRODUK YANG CUKUP BERKESAN UNTUK MENANGANINYA.



Biasanya kulit kering boleh disebabkan bermacam-macam perkara, terdedah di bawah sinaran matahari yang berterusan, duduk lama-lama dalam air corn ataupun menggunakan produk penjagaan yang tidak sesuai dengan kulit kita juga boleh menjadi penyebabnya.

Kulit kering ni bukan sahaja jelas nampak di muka, tetapi juga boleh dilihat di bahagian badan yang lain seperti kaki atau tangan. Jadi, sebab itulah kita perlu mengatasinya sebelum masalah kulit kering ini menganggu penampilan kita.

KULIT SELALU KERING, KASAR DAN BERSISIK
Bagi Sis, losyen adalah penjagaan yang tepat untuk merawat kulit kering.Namun,bukan semua losyen boleh dipakai mampu mengatasi masalah kulit kering. Lebih-lebih lagi kalau ada masalah kulit kering yang kasar,sensitif dan bersisik.

Merawat Kulit Kering
Produk Linola ini juga sesuai untuk pesakit ekzema yang kronik ataupun angkut.
Kita perlukan losyen ataupun penjagaan badan yang mengandungi ekstra pelembab untuk mengembalikan kelembapan semulajadi serta kelembutan kulit.Bagi korang yang mempunyai masalah kulit kasar, kering, sensitif, merekah ataupun ekzema sekalipun kini tak perlu bimbang lagi. Produk  daripada Linola yang diformulasi dan dihasilkan sepenuhnya di German ini dapat membuatkan kulit korang terasa lebih lembab dan sihat.

Merawat Kulit Kering
Wow! Losyen Linola menduduki kedudukan No.1 di German di bawah kategori rawatan perubatan yang baik untuk semua jenis kulit kering selama dua tahun berturut-turut (2012-2013) adalah testimoni keberkesanan produk.
EKZEMA DAN KEGATALAN KULIT KEPALA
Kalau korang ada mengalami masalah ekzema yang kronik atau akut, Linola adalah produk yang sangat sesuai.Ianya bukan sahaja membantu menyembuhkannya, malahan juga melegakan kegatalan dan keradangan. 

Produk Linola ini diformulasikan dengan asid linoleik penting dan dibangunkan terutamanya untuk semua jenis kulit kering dan yang sedang mengalami keradangan.

Kulit yang kering memerlukan hidrasi secara intensif. Produk ini akan segera memberikan hidrasi instan dengan serta merta setelah diaplikasikan pada kulit.Memanfaatkan asid linoleik, minyak sayur yang kaya dan bebas daripada minyak mineral dan silikon membuatkan produk ini sesuai untuk melembabkan kulit kering.

Selain itu, sebahagian bahan aktif ini bertanggungjawab untuk mengekalkan lapisan kulit luar terlindung daripada dalam supaya tidak banyak kelembapan yang keluar.

MEMANG BERKESAN!
Merawat Kulit Kering
Kandungan asid linoleik memberikan perlindungan hebat, sifat regenaratif  dan anti radang,
Sis dah cuba tau selama dua minggu, ternyata produk Linola ini cukup efektif bagi mengatasi masalah kulit kering di bahagian tangan dan kaki. Ia bukan hanya melembabkan kulit kering, tetapi juga mencegah tekstur kulit kita menjadi kering kembali jika digunakan secara teratur. So, bagi mengalami masalah kulit keringa atau ekzema, try lah produk Linola. Mana tau, serasi dengan korang!

Merawat Kulit Kering
Losyen tangan ni paling Sis suka. Memang efektif untuk merawat kulit tangan Sis yang selalu kering.

NAK BELI KAT MANA?
Bagi yang nak try boleh dapatkan produk Linola ini di Farmasi Caring di seluruh negara. 

BERIKUT ANTARA PRODUK LINOLA:
Linola Losyen (200ml) – RM79
Linola Mandian dan Basuhan (300ml) – RM69
Linola Pencuci Muka(50ml) – RM69
Linola Losyen Tangan (75ml) – RM35
Linola Losyen Kaki (100ml) – RM55
Linola Balsem Perlindungan (50ml) – RM55
Linola Syampu Forte (200ml) – RM69
Linola Losyen Perlindungan Matahari SPF50 (100ml) – RM79

Ok, sekian dulu perkongsian cerita Sis kali ini. Semoga bermanfaat untuk semua. Tata!!

Lurve,
Sis Anie Mohamed





No comments:

Post a Comment