Change Destiny Edisi Terhad

SIAPA YANG TAK KENAL DENGAN PRODUK SK-II , KAN… JENAMA PENJAGAAN KULIT BERPRESTIJ DI PASARAN INI , SK-II TERUS MEMBERIKAN KEKUATAN TRANSFORMASI KULIT BAK KRISTAL DAN KEHIDUPAN MELALUI PRODUK-PRODUKNYA YANG MENGANDUNGI PITERA HAMPIR 90 PERATUS, BAHAN BIO-SEMULAJADI YANG MENGANDUNGI VITAMIN, AMINO ASID, DAN MINERAL.



Sejak 20 Oktober lalu ( akan berakhir 31 Disember 2017), SK-II telah mengeluarkan botol edisi terhad terbaru- SK-II Facial Treatment Essence - Change Destiny Edisi Terhad bagi meraikan wanita yang berani memilih untuk menentukan nasib atau takdir hidup mereka sendiri.

Change Destiny Edisi Terhad

Facial Treatment Essence ini mempunyai ciri-ciri dramatik dengan tiga mantera Change Destiny yang unik, iaitu “Be The Person You Decide”, "Change Is In All Of Us” dan "Destiny Is A Matter Of Choice” yang terukir pada di setiap botol.
Change Destiny Edisi Terhad

Jom kita sama-sama lakukan perubahan dalam hidup tanpa rasa takut! Sebenarnya ketakutan itu kita sendiri yang menciptakannya. Dalam hidup ini, kita perlu menghargai diri kita kerana dengan menghargainya kita akan menjadi lebih berkeyakinan dan punya keberanian dalam mengambil setiap keputusan.


Change Destiny Edisi Terhad



Untuk SK-II Facial Treatment Essence - Change Destiny Edisi Terhad , Sis pilih mantera "Change Is In All Of Us”. Mungkin kedengaran agak sederhana, namun maksudnya sangat mendalam. Kita semua boleh berubah ke arah yang lebih baik lagi. Tapi, kenalah yakin pada diri sendiri, sebab keyakian pada diri sendiri itulah yang akan mengalahkan seluruh  halangan yang ada untuk kita melakukan perubahan menjadi lebih baik lagi.





Kesempatan menggunakan SK-II Skin Revitalizing Set – yang mengandungi SK-II Facial Treatment Essence 230ml, SK-II Facial Treatment Clear Lotion 160ml, 1 piece of SK-II Facial Treatment Essence Mask, and SK-II R.N.A Power Cream 50gm seakan memberi nafas baru untuk kulit wajah Sis ni tau.

Di catatan akan datang nanti Sis kongsikan pengalaman Sis menggunakan SK-II Skin Revitalizing Set ni ya.Banyak perkara yang Sis nak share, terutama buat korang yang sudah memasuki usia 40 an.

Tidak dinafikan pelbagai masalah kulit yang akan muncul. Antaranya pori-pori kulit muka juga akan membesar, warna kulit wajah jadi tidak sekata, kusam, kulit wajah menjadi lebih kering atau berminyak dan garis-garis halus semakin jelas kelihatan di bawah mata.


Jadi, it’s time to change your skin destiny!
P/S:  Sis baru seminggu guna SK-II Facial Treatment Essence dan  SK-II Facial Treatment Clear Lotion, apa yang Sis dapatkan di sini memang betullah produk ini mampu membantu mencerahkan kulit wajah!

Ok, cukup setakat ni dulu catatan Sis tentang SK-II Facial Treatment Essence - Change Destiny Edisi Terhad ini. Nak tahu lebih lanjut, tentang harga dan sebagainya KLIK sini ya.
Kalau berkongsi "statement' di laman sosial jangan lupa hastag #ChangeDestiny #YourStatementYourBottle

Ok, sekian dulu. Salam sayang dan 'Change Is In All Of Us'! 

Lurve,
Sis Anie Mohamed