Guardian & Hello Kitty

INI ADA BERITA BAIK BUAT KORANG YANG MEMANG MINAT DENGAN HELLO KITTY. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MEMILIKI TUJUH BARANGAN HELLO KITTY YANG TELAH DIREKA KHAS UNTUK GUARDIAN MALAYSIA. WAH, HEBAT… KAN?

Guardian & Hello Kitty

Baru-baru ni Guardian Malaysia telah melancarkan koleksi tersebut istimewa untuk para pelanggan dan juga peminat tegar Hello Kitty. Kalau korang nak tahu, dua koleksi tersebut telah direka sempena Sambutan Tahun Baru Cina dan juga Hari Wanita Sedunia yang bakal disambut pada 8 Mac nanti.

Guardian & Hello Kitty

So, koleksi tersebut akan dikeluarkan dalam dua fasa. Rangkaian barangan “Hello Kitty Celebrates”– terdiri daripada selimut, kusyen, buku nota dan penanda buku dan direka untuk mencerminkan mood perayaan.
Korang dah boleh beli tau, sebab dah ada dijual pun kat Guardian sejak 1 Februari lalu sehingga 7 Mac ini.

Guardian & Hello Kitty
Buku nota dan penanda buku



Guardian & Hello Kitty
Set mandian Hello Kitty. Baunya serius best sangat. 



Guardian & Hello Kitty
Kusyen, empuknya.... 

Manakala koleksi yang lain - “Hello Kitty Hello Confidence,” pula terdiri daripada beg tote,beg makan tengah hari, beg kosmetik dan beg komputer riba, hadir dalam warna ungu dan merah jambu dan membawa mesej “cinta”, “ceria” dan “semarakkan cinta” bagi melambangkan Hari Wanita Sedunia. Ianya akan dijual pada 8 Mac hingga 18 April. Kena tunggu lah kalau korang nak beli yang nie.

JOM KITA KE HELLO KITTY TOWN!
Bersempena dengan pelancaran tersebut, Guardian Malaysia turut menawarkan lawatan ke Hello Kitty Town. Korang yang bernasib baik atau bertuah juga akan berpeluang bertemu dengan Hello Kitty.

MACAM MANA NAK SERTAINYA?
Korang perlu membuat pembelian sebanyak RM150, termasuk mana-mana barangan Hello Kitty (mana-mana daripada tujuh barangan yang ditawarkan) di stor Guardian terpilih. Paling best, korang hanya perlu berbelanja RM 20 termasuk mana-mana produk jenama Guardian atau RM 30 kalau bukan barangan penaja.  Simple jer .. kan.

Jadi, kalau korang memang merupakan peminat tegar Hello Kitty, jangan lepaskan peluang ini untuk mengumpul kesemua koleksi tersebut.
 
Guardian & Hello Kitty
Happy sangat Dea Marissa. Kalau dibiarkan ni boleh habis sebotol mandian Hello Kitty ni dibuatnya! Hhahaha...


Sis pun teruja tau. Apatah lagi, anak dara Sis yang sorang tu memang peminat Hello Kitty. Sis pun tumpang sekaki melayan kehendaknya. Kiranya mak dan anak sama-sama naiklah nie! Hahahaha….

Guardian & Hello Kitty
Nampak sangat Mommanya pun teruja! Hahhaha,.. 




Kalaulah Sis bawa Dea Marissa masa pelancaran tu, mahu anak dengan mak sama-sama naik hantu Hello Kitty! Hahhaa... 

Okaylah, sekian dulu catatan Sis pada kali ini. Tak sabar dah nak bawa Dea Marissa ke Guardian, nak shopping Hello… Hello… Hello Kitty! Kih.. kih..kih…

Tataaaa….
 
Guardian & Hello Kitty
Terima kasih Guardian! Sis bersama blogger hebat yang sangat humble orangnya,  Comel Azhar
Lurve,

Sis Anie Mohamed