PERNAH CUBA PAKAI KRIM MANDIAN ATAUPUN SABUN ANTIBAKTERIA ANTABAX? BAUNYA SANGAT FRESH, WANGI DAN BUIHNYA PUN BANYAK. BEST SANGAT, DAPAT MEMBANTU MENGHILANGKAN SEGALA KOTORAN YANG MELEKAT PADA BADAN KITA.






Dah lebih setahun Sis menggunakan produk nie dan amat sesuai untuk Sis seisi keluarga. Tambahan pula, kami semua sangat aktif dan kerap terdedah pada pencemaran ketika berada di luar rumah. Anak-anak Sis pun dah remaja, tengah lasak dan banyak aktiviti di sekolah.

Jadi, dengan Antabax ianya dapat melindungi kulit dari bakteria, menghindari sebagarang jangkitan kuman, melindungi kulit dari kering serta mampu memberikan kesegaran serta keselesaan sepanjang hari.




Krim Mandian White Gentle Care dan Sabun Antibakteria Antabax yang mengandungi kebaikan ekstrak Sakura nie pun tersangat best.Ekstrak ini telah sekian lama digunakan untuk kosmetik dan penjagaan kulit. Ianya dikatakan mempunyai fungsi pelembap, anti-penuaan, mencerahkan kulit dan anti-radang yang melegakan kulit.

Sakura atau cherry blossom merupakan keluarga bunga ros (Rosaceae). Di Barat, bunga ros mewakili kejelitaan. Manakala di Timur pula, simbol berkenaan dikaitkan dengan Sakura.




Krim Mandian White Gentle Care dan Sabun Antibakteria Antabax , diperkayakan dengan ekstrak Sakura, barisan cucian dan penjagaan badan ini melindungi kulit daripada kuman tanpa menghakis minyak semulajadinya dan dalam masa sama melembapkannya serta menjadikannya tampak lebih segar.

Dengan penjagaan anti-bakteria 24 jam Sistem Perlindungan Derma Antabax dan Serum Lembapan Mikro (Micro Moisture Serum) yang mengandungi vitamin-vitamin kulit untuk pelembapan, setiap mandian akan menjadikan kulit anda dilindungi daripada 99.9 peratus kuman serta lembut, licin juga lembap.Di samping itu, paling penting produk-produk Antabax ini disahkan Halal dan memberikan kita sebagai pengguna Islam menggunakanya tanpa was-was.


Barisan Krim Mandian Antabax Gentle Care Shower Cream dijual pada harga:-


» RM6.30 untuk 250ml


» RM16.90 untuk 975ml


» RM9.90 untuk 550ml


» RM4.90 untuk sepeket sabun buku 85g (beli 3 percuma 1)


» RM6.40 untuk sepeket sabun buku 120g (beli 3 percuma 1)


Untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk ini, klik www.facebook.com/NewAntabax.






Sekian dulu catatan Sis kali ini. Wangian Sakura nie buat Sis rasa fresh, bersih dan wangi sepanjang hari! Thank you #antabax.

Lurve,
Sis Anie Mohamed