SIAPALAH YANG TAK TAHU ATAU KENAL KITKAT? WAFER COKLAT PALING SEDAP DULU, KINI DAN SELAMANYA!







KitKat bukan setakat popular di Malaysia sahaja, bahkan sudah menjadi snek coklat kegemaran ramai di seluruh dunia. Di setiap negara, contohnya di Jepun, Thailand, Indonesia dan juga Malaysia sendiri terdapat pelbagai rasa KitKat. Di setiap negara, ada bermacam-macam varian KitKat. 

Pelik-pelik rasanya pun ada, sampai tak terjangkau oleh fikiran kita.Misalnya kat Jepun, perghh…antaranya KitKat Matcha, Cherry Blossom, Wasabi,Banana dan Kinako Ohagi dan Syoyu-tumi (soy sauce flavor).

Gitewlah antara selingan ceritanya, dan apa yang penting Sis nak story mory kat sini ialah tentang rasa dan resepi baru KitKat nie. Korang dah rasa ke KitKat baru yang lebih banyak creamy dan lebih chocolate tu? Serius…. Sedap ‘giler’, kan?



Sis satu family memang kemaruk habis dengan KitKat baru yang mengandung lebih krim, lebih coklat dan tidak mempunyai perisa tambahan. Lagipun, KitKat baru nie kurang gula.

Dah makan satu, nak satu lagi, lagi dan lagi. Sedap ya amat! Dea Marissa lagilah... 'hantu' KitKat! Hahhahaa….


Haaa... Tengok tu.... Dea Marissa memang 'hantu' KitKat :)) 
Ternyata penambahbaikkan rasa ini membuatkan rasanya lebih enak dan nikmat. Ternyata KitKat telah berjaya memberikan keseimbangan sempurna coklat dan wafer. Tahniah!!





HAVE A BREAK, HAVE A KITKAT

Begini Caranya Berehat, Cara KitKat. 

JOM, Try!

1. Tolak wafer keluar daripada pembalut merah.

2. Gariskan pembalut foil jejari wafer dengan jari.

3. Pisahkan sekeping daripada jejari wafer satu per satu.

4. Patahkan jejari wafer menjadi separuh dan nikmatinya!

So, korang yang memang suka makan wafer coklat KitKat wajib rasa KitKat Baharu yang lebih creamy dan lebih rasa coklat nie. Betul-betul ketagih dibuatnya! Hahhaa… lepas nie jangan terkejut tengok badan Sis dan Dea Marissa makin sihat kih kih kih...

REHAT SEBENTAR BERSAMA KITKAT!
Nenek pun suka KitKat? Hahaha...sayang punya pasal, nenek pun kenalah melayan cucu kesayangannya nih.... 


Lurve,
Sis Anie Mohamed