Review: Vitamin E Dalam InnerShine Merawat Wajah Serta Kulit Dari Luar Dan Dalam Tubuh


InnerShine PATI PRUN

Korang sedang mencari produk bervitamin E yang bagus untuk kulit wajah?Vitamin E kini sudah ada di dalam InnerShine Pati Prun yang mampu merawat wajah dan kulit dari dalam dan luar tubuh.


Setakat ini Sis dah habis dua kotak InnerShine formulasi baharu dengan Pati Prun yang mengandungi Vitamin E nie. Rasanya inilah salah satu produk perawatan kulit dan wajah yang tepat. Setelah beberapa minggu mengamalkan InnerShine Pati Prun secara teratur, Sis dapat merasakan manfaatnya. 

Ternyata InnerShine Pati Prun bervitamin E ini sangat bagus untuk kesihatan kulit wajah dan juga kulit tubuh secara keseluruhannya.Jika diamalkan secara rutin, kulit kita akan jadi lebih lembut, sihat dan cerah secara semulajadi.

ANTARA KEBAIKAN VITAMIN E PERLU DIKETAHUI: 

1. MENGHALUSKAN DAN MELEMBABKAN KULIT

Kandungan vitamin E yang tinggi dalam InnerShine Pati Prun ini mampu menghaluskan dan juga melembabkan kulit dari dalam dan luar tubuh.

2. MENCERAHKAN KULIT
Tidak disangkal lagi bahawa khasiat atau kelebihan vitamin E untuk kulit wajah, salah satunya adalah mampu mencerahkan kulit tubuh dan wajah. InnerShine Pati Prun mempunyai khasiat yang sama dengan vitamin E kerana bahan utamanya adalah vitamin E semulajadi. 

InnerShine Pati Prun bukan hanya mencerahkan kulit wajah sahaja, sebaliknya seluruh tubuh sehingga membuatkan kita nampak cantik secara semulajadi.

3. MEREMAJAKAN KULIT
Pengambilan InnerShine Pati Prun secara rutin juga berupaya membantu meremajakan kulit dengan cara menghilangkan kedutan halus yang mula timbul di sekitar wajah dengan lebih cepat serta membuatkan kulit menjadi lebih muda kembali.

4. MENGATASI MASALAH KULIT KERING DAN MENGELUPAS
Sis percaya ramai di antara kita yang mengalami masalah kulit kering dan mengelupas. Cuaca, suhu dan kurang minum air kosong juga boleh membuatkan kulit terhidrasi. 

Vitamin E secara aktif dapat digunakan untuk mencegah kulit kita daripada mengelupas. Kulit mengelupas biasanya terjadi seiring dengan keadaan kulit wajah kita yang kering.

5. MENCEGAH KEROSAKAN SEL KULIT WAJAH
Apabila usia semakin meningat, kulit wajah mempunyai kecenderungan kehilangan kemampuan dalam menghasilkan kolagen yang dapat membuatkan kulit wajah kelihatan lebih anjal. Pada ketika inilah kerosakan sel kulit wajah dapat dilihat seiring dengan pertambahan usia kita.



Dengan pengambilan InnerShine Pati Prun sekurang-kurangnya dapat membantu masalah kerosakan sel kulit wajah.Inilah salah satu sebab mengapa Sis makin ‘melekat’ untuk terus setia bersama InnerShine Pati Prun.Efek keberkesanan InnerShine Pati Prun bervitamin E ini untuk tubuh dan kulit wajah memang boleh kita rasakan terus dengan pengambilannya secara rutin. 

Sis dah pun merasakan kesannya, bangun pagi-pagi rasa fresh jer badan.Sis biasanya minum sebelum tidur sebab waktu kita tidurlah semua otot-otot tubuh akan berehat, manakala hormone pula akan bekerja dan memanggil kolagen.

Bermakna pengeluaran kolagen akan mengalami peningkatan sewaktu kita tidur. Jadi, sebab itulah, kita perlu minum supplement InnerShine Pati Prun ini sebelum tidur. Lagi satu Sis nak pesan, korang kenalah banyak minum air kosong tau. InnerShine Pati Prun memiliki rasa manis dan pekat, namun penuh khasiat.




Korang try la minum dan harga InnerShine® Pati Prun dengan Vitamin E ini dijual pada harga runcit RM32 (pek 6 botol) dan RM58 (pek 12 botol). Boleh beli kat Guardian atau farmasi di seluruh negara. Nak tahu lebih lanjut, jenguk Facebook InnerShine Club.

Ok, sekian sahaja. Sampai jumpa lagi. Tataaaaa….




P/S: Terima kasih buat semua yang sudi join GIVEAWAY InnerShine Sis tu. Sama-sama kita menjadi cantik semulajadi #InnerShineCantikSemulaJadi

Lurve,
Sis Anie Mohamed

Post a Comment

4 Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Nak tanya, selepas minum ada tak rasa sebu perut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ada pulak, rasa ok jer. Kena minum air banyak tau

      Delete
  3. minum innershine mengurangkan rasa lapar..1st time cuba...ni tengah menunggu hasilnya..

    ReplyDelete