Flower Chimp

Wow, bulan Ogos nie banyak betul berita baik yang Sis nak share. Bagi korang yang tercari-cari kedai bunga untuk menyempurnakan momen-momen indah dalam hidup korang, try la perkhidmatan penghantaran percuma atau free delivery across Malaysia daripada Flower Chimp! 




Lepas nie korang tak payah lagi nak sengal-sengal otak nak cari kedai bunga ataupun bersusah payah mencuri-curi masa untuk ke kedai bunga, order jer secara online dengan Flower Chimp. Senang betul, nak buat kejutan atau surprise untuk tersayang.
Bunga mawar atau rose melambangkan cinta sejati penuh romatis. 
Yang ni pun sweet jugak, kan... 
Yang nie pun, hisshhh... rambang mata nih... 
Dah la tu, gubahan bunganya ada banyak pilihan, cantik dan unik. Nak flower bouquet ataupun bunga yang dah disediakan di dalam pasu, pun ada.Boleh rambang biji matalah dibuatnya sebab terlalu banyak pilihan. 

Pelbagai jenis bunga pulak tu dan sangat ideal untuk menyempurnakan momen terbaik dalam hidup orang yang korang sayangi bersempena hari jadi, konvokesyen, anniversary dan sebagainya.Flower Chimp bakal memenuhi keperluan bunga-bungaan korang tu dari harga serendah RM89.Kira murahlah tu, kan… penghantarannya plak percuma.







Yang bestnya Flower Chimp nie turut menawarkan perkhidmatan penghantaran ke seluruh negara yang meliputi lebih daripada 80 daerah di dalam Malaysia,termasuk di Sabah dan Sarawak. So, korang oder dan pihak Flower Chimp akan mengantarkannya kepada orang tersayang korang tu di mana sahaja mereka berada.

Kiranya ‘surprise delivery’ lah nie. Best woo… dan korang jugak boleh set order pada hari yang sama untuk semua tempahan, tapi kenalah buat sebelum jam 1.00 tengah hari.




ISTIMEWANYA BUNGA BUAT WANITASis yang tengok jambangan bunga daripada Flower Chimp nie pun rasa teruja sangat.Syok juga kan kalau sesekali buat surprise jambangan bunga nie untuk someone yang kita sayangi.

Hurrmmm… tapi… tapi.. sebenarnya, Sis lagi excited kalau ada yang buat surprise kat Sis hahhaa… So, kalau ada yang ‘terkejut-kejutkan’ Sis jangan lupa oder dengan Flower Chimp ya.

Hahhaaa…. Bunga tetap istimewa di mata, di hati wanita! Bunga mengangkat semangat!! Tu bagi Sis la kan... pemberian jambangan mampu mewakili perasaan hati kita, apa yang ingin kita sampaikan kepada orang yang kita sayangi.Baik dari segi warna, jenis dan juga jumlah bunga, semuanya mempunyai makna yang berbeza. Gitewww!



Semoga apa yang Sis sharing nie bermanfaat untuk korang semua. Ya lah manalah tahu korang nak cari servis delivery bunga yang menarik dengan harga yang berpatutan, korang bolehlah contact Flower Chimp nie. Serius berbaloi!


Sampai jumpa lagi ya. Babai.

Lurve,
Sis Anie Mohamed