Kempen Jom Berzakat

Hari demi hari, bulan silih berganti. Tinggal dua bulan sahaja lagi kita berada di tahun 2018. Bermakna tinggal beberapa hari sahaja lagi Kempen Jom Berzakat @ zakat.com.my bakal berakhir.







Kempen selama 3 bulan(Ogos-September-Oktober) bakal berakhir pada 31 Oktober ini. Jadi, jangan lepaskan peluang terakhir untuk memenangi pelbagai hadiah menarik, tajaan dari SeriGroup Global.Sdn.Bhd.

Ada 20 hadiah yang ditawarkan, so masih sempat lagi untuk korang join dan kalau ada rezeki boleh menang. Sesi penyampaian hadiah tersebut akan dibuat masa Karnival Zakat, pada 1 Disember, 2018 akan datang.

Kalau korang masih lagi ‘blur’ atau kurang faham dengan kempen JOM BERZAKAT@zakat.com.my nie, boleh layari www.zakat.com.my/kempen

Korang boleh tahu syarat-syarat penyertaannya di situ.

APortal PPZ-MAIWP merupakan salah satu saluran kemudahan bayaran zakat yang disediakan oleh PPZ-MAIWP untuk menggalakkan masyarakat umum menunaikan kewajipan berzakat bagi membantu meningkatkan ekonomi lebih ramai asnaf. Melalui kemudahan portal ini, pembayar zakat boleh membuat bayaran menerusi online pada bila-bila masa dengan mudah dan cepat.

Antara objektif lain kempen ini adalah khusus bagi menggalakkan para peniaga online, syarikat yang mempunyai keuntungan di Wilayah Persekutuan dan pekerja yang mempunyai majikan di Wilayah Persekutuan namun bekerja di luar negara serta amnya kepada umum yang ingin memudahkan pembayaran zakat mereka.

Seiring pelancaran kempen Jom Berzakat @ zakat.com.my, PPZ-MAIWP sentiasa berusaha mempergiatkan penggunaan media sosial rasmi PPZ-MAIWP agar ia dapat menarik minat lebih ramai lagi pembayar untuk membayar zakat menerusi Portal PPZ-MAIWP.

So,kalau korang masih belum lagi menunaikan kewajipan yang sepatutnya, jangan berlengah lagi.Bayar segera, rebut peluang terakhir tu dan mana tahu kalau ada rezeki, boleh menang!




Selamat Berzakat ya. Berzakat bukan hanya meluruskan jalan iman, bahkan dapat membantu masalah kewangan yang dihadapi oleh insan yang benar-benar memerlukan. Ternyata PPZ-MAIWP Memudahkan Kita Berzakat!

Sekian sahaja catatan Sis kali ini. Jumpa lagi. Tataaaa…

Lurve,
Sis Anie Mohamed