Prego Buddies

Tentu ramai yang suka makan pasta. Anak-anak kecil lagilah, kan... Selain mudah dan cepat untuk disediakan, pasta mempunyai kandungan nutrisi yang cukup untuk memenuhi keperluan nutrisi anak.

Nampak sedap tak? Sis masak nie tau... dan sos pilihan Sis tentulah Prego! 
Jadi, sebab itulah Sis suka dan rajin memasak pasta kat rumah. Ehh… baru-baru nie, Prego, pakar hidangan pasta tu telah melancarkan Prego Buddies iaitu pasta kering pelbagai bentuk menarik untuk kanak-kanak.



Prego Buddies didatangkan dalam dua varian berbeza iaitu pasta bertemakan bentuk sukan dan angkasa, sesuai untuk kanak-kanak berusia tiga tahun ke atas. Satu pek 200g, berhargaRM 2.35.
Prego Buddies nih diperbuat daripada serbuk bayam dan tomato asli. Ada macam-macam bentuk bertemakan sukan serta angkasa yang pasti akan memikat selera anak-anak korang. Yang bestnya, untuk kaum ibu yang selalu sibuk macam kite-kite nih, masa yang diperlukan untuk menyediakan hidangan pasta hanya 10 minit!
"Tunggu tau... nanti Dea Marissa dan momma akan masak Prego Buddies. Dea Marissa nak jamu kawan-kawan makan." 
Whoa! Senang dan menjimatkan masa dan anak-anak kita pun dapat menikmati makanan yang berkhasiat dengan perasaan yang happy.
Seronok tak terkata Dea Marissa dengan koleksi Prego Buddies nya tu. 
Sis pun dah tak sabar nak melalui pengalaman memasak Prego Buddies nie bersama anak-anak. Dea Marissa pun teruja habis bila tengok pasta tu ada macam-macam bentuk dan juga warna.InsyaAllah, bila ada kelapangan nanti Sis share pengalaman memasak Prego Buddies nih ya.
Sekian sahaja catatan Sis kali ini. Jumpa lagi. Babai
TQ Prego Malaysia untuk gift nih...Luv it! 
Lurve,
Sis Anie Mohamed