Jolie Shimmer Cushion | Tak kenal,maka tak cinta. Dah kenal, pasti hati suka! Jolie Shimmer Shine Cushion mampu memberikan penampilan wajah yang natural dan cantik sempurna!



Jolie Shimmer Cushion


Korang pernah dengar tak, cushion foundation? Produk sebegini berasal dari Korea dan sekarang nie cukup laris di serata dunia. Sis percaya, korang yang minat dengan artis-artis Korea nih pasti tahu tentang kewujudan produk ini.

Bagi korang yang masih belum kenal dengan cushion foundation, oklah Sis story-mory sikit ya. Cushion adalah sejenis produk “coverage” dalam bentuk compact yang menggabungkan powder dan liquid foundation. Cushion mampu memberikan coverage yang cepat dan sempurna di wajah. Segala cela di wajah, sama ada bekas-bekas jerawat, kesan jeragat, bintik-bintik hitam dan sebagainya dapat disamarkan.

Tapi, korang kena faham tau… cushion nie bukan compact powder atau bedak padat walaupun bentuknya hampir sama. Cushion adalah sejenis liquid foundation yang dipadatkan dalam satu “bantal” yang mana bahagian dalamnya ada lubang-lubang kecil, macam sarang semut pun ada hahaha... (berpori) dan apabila ditekan-tekan akan mengeluarkan kandungan produk yang tersimpan di dalamnya.

Cara nak pakainya pun senang giler kalau nak dibandingkan dengan produk liquid foundation yang dalam botol atau tube.Dengan hanya’ tap tap’ jer macam korang pakai bedak, dah boleh dapatkan muka yang flawless, glowing.

Jolie Shimmer Cushion Memang Best!

Bagi korang yang tak nak ketinggalan trend mekap yang satu nie, bolehlah cuba Jolie Shimmer Shine Cushion. Ada dua warna, iaitu CREAM untuk kulit putih atau cerah. Manakala CARAMEL untuk kulit sawo matang atau hitam manis.



Produk ini dah dipasarkan sejak bulan September, 2018 lalu dan memang mendapat sambutan. Walaupun keluaran Malaysia, tetapi ianya sangat berkualiti.Sis dah pakai, nak resultnya Wowww… memang standing dengan cushion foundation antrabangsa yang ada di pasaran.Sis bukan saja buat-buat cerita ok,sebab Sis sendiri dah mencubanya.

Tu yang Sis nak promote kat korang.Jolie Shimmer Shine Cushion nie memang mampu memberikan coverage yang cepat dan sempurna sehingga dapat menjimat masa bersolek. Hahaha… penting nih!

Ada 6 Sebab Sis Jatuh Hati Dengan Jolie Shimmer Shine Cushion



1. Tiada Bahan Kimia


Memandangkan kulit muka Sis masih dalam proses pemulihan,Sis kena betul-betul alert kandungan yang terdapat dalam sesuatu produk tu, mesti bebas bahan kimia.

Jolie Shimmer Shine Cushion telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).
Shimmer Shine Cushion Cream - Not 180806339k
Jolie Shimmer Shine Cushion Caramel - Not 180806340k

Apa lagi yang buat Sis suka yaaa? Selain tiada kandungan bahan kimia, ia mempunyai formulasi istimewa yang mengandungi vitamin C dan SPF35+. Selain mencantikan kulit, ia juga dapat melindungi kulit wajah dari sinaran UV merbahaya. Opsss… ada lagimJolie Shimmer Shine Cushion juga halal dan mesra wuduk. Nak membersihkannya pun senang.

2. Natural Look

Bagi korang yang tak suka nak mekap tebal-tebal dan sukakan gaya natural, Jolie Shimmer Shine Cushion adalah pilihan yang tepat.Dengan teksturnya yang sangat ringan,produk ini memang selesa dipakai sepanjang hari.

3. Menyamarkan Cela Di Wajah

Setelah menggunakan Jolie Shimmer Shine Cushion selama seminggu, Sis dapati produk ini memberikan light to medium coverage.Memang berupaya menutup bahagian-bahagian yang kurang sempurna pada wajah Sis terutama bintik-bintik hitam dan jerawat pasir. Bila dah pakai Jolie Shimmer Shine Cushion nie, korang tak payah lagi nak pakai primer dan concealer. Kalau korang rasa coverage-nya tu masih tak mencukupi, tambah layer atau lapisan cushion tu lagi dan lagi sampailah korang rasa ok.

4. Solekan Tahan Lebih Lama

Jangan bimbang mekap korang luntur, sebab kualitinya bagus. Jolie Shimmer Shine Cushion mempunyai daya ketahanan yang bagus sekalipun berpeluh.Wajah korang tak akan kelihatan ‘bertapuk’. Sebaliknya mekap korang akan tetap nampak segar, flawless… glowing. Cantik sangat! Warna kulit pun menjadi rata dan pori-pori pun dapat disamarkan.

5. Menjimatkan Masa Bersolek

Serius, menjimatkan masa untuk make up dan touch up. Bagi Sis, betul-betul memudahkan proses bersolek di pagi hari. Biasalah pepagi bila nak bersiap-siap tu, memang Sis kalut sikit. Hahahaha… Nak pakai Jolie Shimmer Shine Cushion nie pun senang, ‘tap tap’ jer.Gunakan spons atau puff,mulakan dari sisi muka paling lebar dan bawa ke arah luar untuk hasil yang lebih merata.

6. Sesuai Untuk Kulit Kering & Kusam

Siapa yang punya kulit kering dan agak kusam, macam Sis angkat tangan! Hahahaha… jangan ragu-ragu nak gunakan produk ini. Sis dah cuba, dan memang serasi!Jolie Shimmer Shine Cushion ini mampu mengekalkan kelembapan kulit dan menjadikan wajah lebih muda bermaya dengan glowing secara semulajadi setiap kali pengunaannya.Tu yang Sis dah love sangat dengan produk ini, walaupun baru kali pertama mencubanya!

Okay, bagi korang yang nak cuba Jolie Shimmer Shine Cushion nie, cepat-cepat ya sebab sekarang ni tengah promosi. Rugi kalau tak rebut peluang baik yang lebih menjimatkan nie.





Harga biasa Jolie Shimmer Shine Cushion RM75

Sekarang harga promosi 2 pcs hanya RM100 sahaja

Info selanjutnya:

Headquaters: joliebeauty.hq@gmail.com

www.facebook.com/joliebeauteproducts

www.instagram.com/jolie_beaute

Okay, sekian dulu catatan Sis.Sampai jumpa lagi dan jangan lupa cuba tau Jolie Shimmer Shine Cushion, biar kita sama-sama nampak cantik, flawless... glowing!