TIMEWISE® MIRACLE SET 3D™


Kita tidak boleh menghentikan penuaan, tetapi kita boleh mencegah atau memperlambatkan penuaan pada wajah. Bagaimana caranya? Salah satu cara adalah dengan menggunakan produk anti aging atau anti penuaan! 


Jika di muka korang sudah nampak tanda-tanda penuaan semulajadi seperti adanya kedutan dan garis-garis halus, salah satu faktor penyebabnya adalah disebabkan penurunan tahap kelembapan di muka.Mencegah atau menghindari faktor-faktor yang menyebabkan kekeringan kulit serta mempertahankan kelembapan kulit wajar dilakukan.Untuk itu korang perlu melakukan penjagaan dan perawatan wajah dengan produk kecantikan yang tepat.

Contoh penuaan semulajadi yang paling senang untuk dikenalpasti:

· Kulit kehilangan anjal 

· Munculnya garis-garis halus di wajah

· Pigmentasi makin jelas ketara,yang membuatkan kulit wajah bertukar menjadi gelap, tidak sekata sehingga terbentuknya lingkaran hitam di bawah mata.
Untuk korang yang ingin kelihatan lebih muda daripada usia sebenarnya, jangan takut untuk menggunakan produk kecantikan anti aging.Trylah pakai TimeWise® Miracle Set 3d™ dan lihat sendiri hasilnya!



Sis rasa cukup bertuah jugaklah sebab berpeluang mencuba rangkaian TimeWise® Miracle Set 3D™.Dah dua bulan menggunakannya.Ok sangat-sangat! Ia adalah revolusi kulit cantik anti-aging terkini daripada Mary Kay yang dikatakan mampu mempertahankan, memperlambatkan dan membuktikan kulit korang kelihatan muda lebih lama.
Maklumlah bila dah masuk usia “kertu”, pengeluaran kolagen di dalam tubuh pun menjadi semakin berkurangan.Kedutan dan garis-garis halus mula jelas kelihatan di wajah.Time nie lah, macam-macam cara, macam-macam petua kita gunakan untuk menghilangkannya. Salah satunya adalah dengan menggunakan produk ‘awet muda’, krim anti aging!



MENGHILANGKAN KEDUTAN DI WAJAH DENGAN TimeWise® Miracle Set 3D™

Yang buat Sis suka!

* Mampu MEMPERTAHANKAN kulit dari radikal bebas yang mempercepatkan penuaan kulit dengan khasiat pelbagai antioksidan.

* Berupaya MEMPERLAMBATKAN penuaan yang jelas dengan perlindungan UVA/UVB yang Kompleks Age Minimize 3D eksklusif.

Setiap produk menampilkan Kompleks Age Minimize 3D dan bertindak sebagai antioksidan untuk meneutralkan radikal bebas di permukaan kulit.Kalau korang nak tahu, ini boleh didapati dalam 2 formula: kering ke normal dan kombinasi ke berminyak.


                                                          TIMEWISE® MIRACLE SET 3D™


STEP 1:


Pencuci 4 dalam 1 TimeWise® Age Minimize 3D™ (RM115)
BENEFITS:
i. Membuang ejen-ejen pemalapan kulit.

ii. Membuatkan kulit terasa bersih.

iii. Mengelupas kulit lama yang kusam.

iv. Kulit kelihatan cerah.

STEP 2: 


Krim Siang TimeWise® Age Minimize 3D™ SPF 30 (RM 139)
BENEFITS:
i. Menambah kelembapan kulit bagi membantu melambatkan kesan jelas penuaan. 

ii. Menyediakan perlindungan spektrum UVA/UVB yang meluas.

iii. Menyegarkan kembali rupa kulit agar kelihatan semulajadi dan muda remaja serta membantu membaiki garisan halus dan kedut.

STEP 3:



Krim Malam TimeWise® Age Minimize 3D™ (RM 139)
BENEFITS:
i.Menambah kelembapan agar kulit lebih segar dengan aura muda.

ii.Mengurangkan garis halus dan kedutan.

iii. Membina semula sel-sel yang rosak.

STEP 4:



Krim Mata TimeWise® Age Minimize 3D™ (RM 135)
BENEFITS:
i. Menolong memperbaiki kesan penuaan dan kepenatan yang jelas, termasuk lingkaran hitam di bawah mata, bengkak di bahagian bawah mata, garis halus dan kedut.

ii. Kulit tampak lebih anjal kerana krim yang meresap pantas ini segera melembapkan dan mencerahkan kawasan mata yang gelap.

iii. Mengekalkan kelembapan di kawasan mata selama 12 jam.

Nak tahu lebih lanjut, layari :
https://www.marykay.com.my/
Luv it!!! 
Selamat mencuba dan pakailah secara rutin kerana ia akan membantu memperlambatkan proses penuaan dan menjaga kelembapan kulit serta menjaga metabolisme sel kulit supaya tetap stabil.
Ucapkan selamat tinggal pada tanda-tanda penuaan.Bagi Sis, TimeWise® Miracle Set 3D™ adalah antara produk anti aging terbaik!

Baca juga: Serum Terbaik Untuk Kulit Wajah

Sekian sahaja perkongsian cantik Sis kali ini. Jumpa lagi.

Lurve,
Sis Anie Mohamed