Guardian Malaysia

Serius! Jangan lepaskan peluang terbaik ini. Tinggal sikit jer masa sahaja lagi untuk korang memiliki sebuah Honda HR-V RS bernilai lebih RM120,00 daripada Guardian.
Bagi yang masih tak join peraduan ‘JOM BER-FABULOUS’ anjuran Guardian Malaysia yang telah berlangsung sepanjang bulan Mac ini, bersempena dengan Hari Wanita Sedunia 2019, masih belum terlambat lagi untuk turut serta.



Dalam masa yang singkat nie, cepat pulun bershopping di Guardian.Mana tahu rezeki memihak kepada korang, boleh menang sebuah kereta baru. Bolehlah jalan-jalan dengan kereta baru nie masa Hari Raya Aidilfitri nanti, kan. Sis pun dah berangan sama hahhahaa….


Bukan itu aje hadiahnya tau,ada pakej percutian istirehat yang cukup istimewa. Aduhai… spa eksklusif untuk dua orang ke Dubai, Maldives dan Bali tu! Tak pun menang baucer membeli belah berjumlah melebihi RM150,000!Saper nak bagi oiii….




Cara Penyertaan Yang Cukup Mudah
Korang hanya perlu berbelanja minimum sebanyak RM10 termasuk satu jenama promosi dan boleh menghantar seberapa banyak penyertaan apabila korang membeli-belah barangan kesihatan, kecantikan dan keperluan lain di Guardian sampai akhir bulan ini.
Peraduan ‘JOM BER-FABULOUS’ Guardian berlangsung pada 1 Mac dan akan berkahir pada 31 Mac 2019. Borang penyertaan boleh didapati di semua stor Guardian Malaysia dan dalam talian.



Menangi Hadiah Hebat!
Hadiah Utama:Sebuah Honda HR-V RS baru

Hadiah Kedua :Satu pakej pengalaman mewah 5 hari 3 malam Exotic Dubai dengan Hammam
Hadiah Ketiga :Satu pakej percutian 4 hari 3 malam ke Maldives dengan pengalaman Spa
Hadiah Keempat :Satu pakej percutian 4 hari 3 malam ke Bali beserta pengalaman Spa dan urutan Bali
Hadiah saguhati :20 baucer membeli-belah Guardian bernilai RM500 setiap satu.

Jadi, jangan lepaskan peluang terbaik ini. Belanja RM10 di Guardian, korang dah layak untuk menyertai peraduan hebat ini.Tuah ayam nampak di kaki, tuah kita siapa tahu!! Good luck!
Sampai jumpa lagi!

Lurve,
Sis Anie Mohamed