foodpanda

Korang suka pesan makanan guna online tak? Pernah cuba foodpanda online food delivery? Not bad juga,kan?

Sedar tak sedar pada tahun 2019 nih, foodpanda telah membuktikan kebolehan melangkah dengan lebih jauh di enam bandar baharu iaitu Ipoh, Melaka, Seremban, Kuching, Miri dan Kota Kinabalu dalam tempoh yang singkat iaitu enam bulan. Setakat ini, foodpanda telah mencipta nama di lebih 80 bandar merentasi lapan negara di Asia Pasifik. Hebat,kan?



Semakin Banyak Pilihan
Yang syoknya semakin hari semakin banyak restoran yang menjalinkan kerjasama dengan foodpanda ni. Nak makan KFC, Pizza Hut, Old Town White Coffee dan Gong Cha, itupun dah ada kat foodpanda.
Korang dah try ke minuman Gong Cha yang bubble nya berperisa coklat tu? Sedap tahu dan try la order kat foodpanda
Di Malaysia foodpanda mula beroperasi pada tahun 2012, dan tahun demi tahun foodpanda Malaysia cuba memperbaiki mutu perkhidmatan penghantaran makanan tersebut.
Antaranya:
· Order minima serendah RM5 setiap pesanan

· Caj penghantaran terendah pada harga RM3 di Lembah Klang dan RM2 di seluruh negara

· Pelbagai pilihan makanan termasuk restoran rantaian antarabangsa dan pelbagai makanan tempatan kegemaran rakyat Malaysia

· Lebih 6,000 restoran di seluruh Malaysia

· Pengembangan yang pesat di bandar-bandar seluruh negara

· Penghantaran makanan 24 jam 7 hari seminggu

· Aplikasi mesra pengguna - yang membolehkan pelbagai kaedah pembayaran, pesanan awal dan pesanan semula, kepelbagaian dalam menapis pilihan, swimlane dan dompet baucar buat pengguna

· Lebih 1,000 tawaran dan diskaun setiap bulan termasuk kerap menawarkan caj penghantaran percuma dalam aplikasi.





Cepat Download!
Senang giler, kan oder makanan secara online nih. Masa pun jimat. Sis baru jer download aps Food Panda di smartphone. Senang nanti, bila rasa liat nak ke dapur atau time terdesak tak sempat nak sediakan makanan untuk anak-anak di rumah, bolehlah Sis terus order jer. Anak-anak pun dapat menikmati menu kegemaran mereka dengan senang hati!




Okay, sekian dulu. Jumpa lagi! Tataaataaa…




Lurve,
Sis Anie Mohamed