Korang pernah guna tak haruman Avon Far Away?Zaman remaja dulu, haruman inilah yang menjadi salah satu pewangi tubuh kegemaran sis!

Sejak mula diperkenalkan pada 1994 , haruman Far Away telah mendapat tempat di hati wanita seluruh dunia kerana harumannya yang ikonik dengan perpaduan ramuan orientalnya. 
Far Away Glamour merupakan edisi baru dari jenama haruman Avon #1 dunia, Far Away. Sempena pelancaran baru ini, Avon turut memperkenalkan wajah baru buat koleksi ini - Far Away Classic, Far Away Golddan Far Away Infinity.


Kesegaran Bau Bunga
Diulit kehebatan Vanilla Madagascar bersama kesegaran bungaan floriental, haruman glamor ini turut mengetengahkan sentuhan akkord anggur hitam dan kesturi.


Hiduplah Penuh Glamour
Kalau korang nak rasakan aura penuh glamour tu, try la haruman Far Away Glamour nie.Alami sendiri momen glamour itu ketika anda sedang bercuti atau menghadiri majlis di malam hari.
Haruman ini Far Away Glamour Eau de Parfum Spray 50ml dan Far Away Glamour Purse Spray 10ml telah dipasarkan sejak 1 September 2019.

Korang boleh mendapatkannya di Wakil Avon, Butik Kecantikan AVON atau di shop.avon.my atau hubungi talian bebas tol AVON di 1-800-18-AVON (2866).
Sis dah cuba tau dan yang bestnya haruman Far Away Glamour ini mampu bertahan lebih dari 8 jam dengan sekali semburan. Berbaloi sangat!

Okay, sekian dulu catatan sis kali ini.

Jumpa lagi. Tata.
Lurve,
Sis Anie Mohamed