Pergh! Best betul hari ini sebab sis pun dapat Kotak Bertuah daripada Guardian Malaysia.

Kotak Bertuah atau Lucky Box ini diilhamkan dari Korea buat pertama kalinya di Guardian seluruh tanah air bersempena meraikan sambutan Single Day dan juga sempena pelancaran rangkaian produk penjagaan rambut dan badan, Botaneco Garden Camellia dan Rice Oils yang terbaru.



Apa Ada Dengan Lucky Box?
Kalau korang nak tahu, budaya Lucky Box ini sangat popular di Korea, Jepun dan China, di mana pelanggan perlu membayar sejumlah wang untuk menerima nilai yang melebihi dua atau tiga kali ganda dalam bentuk produk daripada sebuah kedai. Ianya dibungkus kemas-kemas di dalam sebuah kotak.

Sebagai pelanggan, sudah pastilah kita tidak sabar nak tunggu pelancaran tersebut, sebab mahukan lebih nilai dan kejutan. Jadi, apa yang korang tunggu lagi, cepatlah dapatkan Guardian Lucky Boxes di semua cawangan Guardian dengan harga RM50 sahaja. Nilai yang bakal korang dapat RM100 serta nilai RM150 yang terdiri daripada produk kesihatan dan kecantikan bersaiz penuh.


Yeay Dapat 
 Produk Camellia & Rice Oils Botaneco Garden
Produk Camellia & Rice Oils Botaneco Garden ini trut terdapat dalam Guardian Lucky Boxes tu tau. Sis memang fav dengan produk Botaneco Garden, dan tak sangka betul Guardian Lucky Boxes tu mengandungi produk ini. Rasa bertuah sangat-sangat tau sebab bukan semua kotak bertuah tu ada barang nie.


Produk Camellia & Rice Oils Botaneco Garden yang sis dapat nie terdiri daripada syampu, perapi, minyak rambut, perawat rambut, buih mandian, losyen badan serta krim tangan yang diilhamkan daripada alam semulajadi.
Rangkai produk Botaneco Garden yang baru nie merupakan formulasi unik menggabungkan minyak benih Camellia Seed Oil dari Jepun yang menerima pensijilan ECO 100%. Di samping itu juga mempunyai minyak bran beras organic dari India yang penuh dengan antioksdan, berupaya memberikan rambut serta kulit yang sihat.
Bagi yang nak dapatkan kotak-kotak Guardian Luky ini, cepat-cepat singgah ke Guardian untuk melihat betapa bertuahnya diri korang tu, sama tak macam sis hari ini. Heheheh… hehehe…



Okaylah… selamat bershopping, semoga ada tuah untuk korang semua! Tataaa…
Lurve,

Sis Anie Mohamed