“Gaji kecil beli 8 rumah?” Biar betul? Eehhh…. Betullah. Semua itu telah dibuktikan oleh seorang wanita bernama Anis Hafiza.


Menerusi perkongsian beliau di Seminar “Be a Dreamer’” –part 1 yang lalu, telah membongkar segala rahsia kejayaannya. Siapa kata, kalau gaji setakat RM2,000.00, kita memang tak ada peluang untuk membeli rumah. Sekalipun sebuah rumah!

Wajah ceria memasing selepas menimba ilmu daripada Puan Anis Hafiza yang tidak lokek berkongsi rahsia kejayaannya
Kenyataan tersebut adalah TIDAK BENAR sama sekali, asalkan kita tahu selok belok tentang cara membeli rumah pertama tersebut.Korang yang dah join seminar tersebut, pastilah dah tahu taktik yang sebetulnya. Bayangkan lah Puan Anis Hafiza hanya kerani di KKM.Miliki Beliau memilik rumah ke-8 berharga rm500K + suaminya pula bekerja hanya mengurus rumah-rumah sewa kepunyaan mereka.

Tekun mendengar penerangan yang diberikan
Dengar-dengar kini Puan Anis Hafiza dalam proses membeli rumah yang ke- 9 pula sedangkan apa yang kita tahu pada masa ini ekonomi negara kita masih belum sihat. So, Hebat, kan?

Pada seminar yang lalu, para peserta turut diajar cara mengurus kewangan supaya memudahkan pihak bank memberikan pinjaman perumahan serta membuat sublet untuk tambah pendapatan dan bagaimana cara menyusun fail untuk LHDN.

Semua peserta dialu-alukan untuk bertanyakan sebarang pertanyaan atau kemusykilan yang ada...
Ternyata, Puan Anis Hafiza tidak lokek untuk berkongsi rahsia, teknik serta strategi yang dilakukan dalam pelaburan hartanah yang mana mampu menjana aliran tunai positif buat dirinya sekeluarga.
Mudah-mudahan segala perkongsian termasuk taktik perlaburan hartanah yang digunakan itu dapat memberikan manfaat buat lebih 40 orang yang hadir pada Seminar Be a Dreamer (part 1), anjuran Dea Marissa Resources itu.






SESI BERGAMBAR WAJIB ADA! 
Masing-masing tak lepaskan peluang untuk merakamkan kenangan bersama Puan Anis Hafiza.



Pasangan suami-isteri yang datang dari jauh, tak ketinggalan untuk turut serta dalam seminar ini sepelum pulang Turki.  

Dari Perak, pun sanggup datang!! Terima kasih ya!
JOM, JOMMMMMM!!!
Oh, ya bagi korang yang masih nak tahu tentang jual beli hartanah, terutama hal-hal LELONG, bolehlah join seminar terkini yang bakal berlangsung pada hari Ahad nanti, 17 November 2019.



Dapatkan golden tips daripada 3 sifu yang sememangnya power tentang bab-bab rumah atau tanah LELONG ini. Ada banyak benda yang korang wajib tahu sebelum membeli atau menjual rumah/tanah LELONG dan sifu kita akan kongsikan ilmu kejayaan mereka.

Berminat? Cepat hubungi 012-3373012

Okay, jumpa Ahad nanti ya!

Lurve,
Sis Anie Mohamed