Looking For Anything Specific?

Header Ads

LAMEEYS Hadirkan Kolagen Peptida 6000mg -Penyelesaian Kecantikan & Kesihatan Dengan Teknologi Korea Terkini



Kolagen Colla-genic Dengan Jus Delima

Minuman kolagen sememangnya bagus untuk kecantikan dan kesihatan kulit.Untuk mendapatkan ‘result’ yang bagus serta menyenangkan hati, pastikan kita memilih minuman kolagen yang tepat!

Kalau korang nak tahu, LAMEEYS telah pun melancarkan produk pertamanya bertekstur halus dalam bentuk Kolagen Peptida (Collagen Peptides) yang diiktiraf HALAL.

Kolagen Colla-genic Dengan Jus Delima

Colla-genic Dengan Jus Delima

Dinamakan Colla-genic Dengan Jus Delima, ia diformulasikan dengan peptida kolagen marin yang sinonim atau cenderung menjadi pilihan pengguna sebagai penyelesaian semulajadi kepada masalah kulit dan kecantikan,bermula dari dalam.

Menurut Pengurus Pembangunan Perniagaan LAMEEYS, Raja Marliza Safia, industri kecantikan kita telah mencapai piawaian yang terbukti hebat dalam menutupi kelemahan luaran wajah bermula dari concealer, bedak asas hingga pembayang mata. Ia membantu wanita untuk kelihatan lebih cantik dan berkeyakinan. Malangnya, menutupinya masih tidak dapat membantu wanita untuk mengatasi masalah kulit sedia ada,”

"Itulah sebabnya masih ramai wanita tercari-cari produk kecantikan yang boleh membantu mereka kelihatan bersinar dari dalam, tanpa kesan sampingan. Oleh itu, kami telah mencipta Colla-genic dengan Jus Delima, untuk membantu wanita tampil yakin dengan kulit mereka sendiri dengan cara yang paling semulajadi,” jelasnya lagi.

Berkesan Dalam Masa 7 Hari

Didatangkan dalam bentuk sachet yang sedia diminum, setiap kotak mengandungi 15 paket yang senang dibawa dan diminum pada bila masa di mana sahaja.

Korang akan dapat merasakan kesannya hanya dalam 7 hari dengan mengambil 2 sachet sehari, sebelum sarapan dan sebelum tidur secara konsisten selama 7 hari.Dengan rasa jus delima yang nikmat, produk ini boleh terus dinikmati. Senang giler!!


Kolagen Colla-genic dengan Jus Delima

Kalau korang hanya mengambil satu sachet sehari, lebih baik korang minum setelah bangun tidur, sebelum bersarapan pagi. Ini adalah masa terbaik untuk menikmatinya kerana perut masih kosong dan lebih mudah untuk tubuh menyerap semua nutrient.

Colla-genic Dengan Jus Delima

Wow! Sis pun dah tak sabar nak tengok ‘result’nya tau. Masuk hari ini, baru hari kedua sis mencubanya.
Bercakap tentang rasa sebenar Colla-genic Dengan Jus Delima, korang memang kena try sendiri. Bagi sis, rasanya cukup mantap. Ngam sangat dengan tekak sis, menyegarkan… sis suka sebab rasanya yang tidak terlalu manis dan juga terlalu masam.

Apa yang lebih menarik dan membuatkan sis rasa minuman kolegan daripada LAMEEYS, nie setiap titisan Peptida Kolagen 6000mg Dengan Jus Delima ini sangat unik. Ianya terbentuk hasil daripada beberapa elemen.

Antaranya:

· Teknologi termaju Korea – membantu menghidrolisis kolagen menjadi molekul terkecil

· <1000 Dalton – semakin kecil molekulnya, semakin baik penyerapan kepada badan

· 6,000mg Kolagen Peptida – meningkatkan keberkesanan kolagen

· Tambahan Peptida Sutera – memelihara kelembapan, melindungi kulit daripada kekeringan

· Ekstrak buah delima – kaya dengan antioksidan untuk mencegah kerosakan oksidatif kulit.

· Tanpa bahan pengawet tambahan.

· Bebas warna tiruan.

Apa yang lebih penting ia dicipta untuk menangani lima masalah / isu umum kecantikan wanita:

1. Kulit

Membaiki kolagen kulit dan serat protein elastin untuk meningkatkan keanjalan, ketegangan dan penghidratan atau kelembapan kulit sehingga 91%.

2. Penuaan

Mengurangkan penampilan garis halus dan kedutan, mencegah tanda penuaan.

3. Tanda/Kesan Regangan

Minuman kolagen telah terbukti secara saintifik untuk meningkatkan keanjalan kulit sehingga mengurangkan penampilan stretchmarks akibat bersalin.

4. Rambut

Membantu melancarkan pertumbuhan semula sel-sel rambut dan memperbaiki penampilan dan kilauan rambut.

5. Kuku

Membantu meningkatkan kualiti kuku dan kesihatan kuku.

6. Cegah Tanda-Tanda Penuaan

Jangan tunggu lama-lama, korang yang berumur 25 tahun ke atas, jom kita sama-sama capai misi mendapatkan kulit wajah yang licin, cerah berseri dengan LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima.


Kolagen Colla-genic Dengan Jus Delima

Wow! Ada Promosi Sempena Hari Raya Aidiladha

Bersempena sambutan dan kedatangan Hari Raya Aidiladha, LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima mungkin jalan penyelesaian terbaik untuk korang yang ingin mendapatkn nutrien kolagen secara efektif. Rasai penghidratan yang diperlukan oleh tubuh melalui kesannya, hanya dalam 7 hari! Hasilnya, kulit korang akan kelihatan cantik, cerah berseri dan awet muda!

Produk ini juga dibuat hasil penelitian dengan 100% bahan semula jadi, diperakui HALAL dan selamat dimakan. Disebabkan inilah juga sis yakin untuk mencubanya.

Jom Beli Sekarang!

Beli 2 Kotak RM188 (Harga Biasa: RM 240)
Tapi yang best-nya  sekarang nie korang boleh LEBIH JIMAT dengan BAUCAR RM30 Shopee atau Lazada.

Korang tebus baucar RM30 tu untuk pembelian 2 kotak LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima, dengan serta merta korang akan dapat diskaun RM188. Bermakna korang hanya perlu membayar RM158 untuk 2 kotak.Apapun ia tertakluk pada terma & syarat.


Selain boleh didapati di Shopee dan Lazada, korang boleh juga beli terus di www.lameeys.com.my
SHOPEE - LAMEEYS_MY, Online Shop | Shopee Malaysia
LAZADA - LAMEEYS | Lazada MY/

Ayuh sama-sama kita miliki tubuh dan kulit yang sihat dengan rutin minum kolagen LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima. Pasti tak menyesal!
Nak tahu lebih lanjut korang terjah: 
Instagram Lameeys (@lameeys_my)

Okay, sekian dulu catatan sis. Sampai jumpa lagi di catatan akan datang.


Lurve,
Sis Anie Mohamed


Post a Comment

0 Comments