Sejak last year lagi sis amalkan pengambilan InnerShine nie secara rutin. Sebelum tu, Sis try minum produk Kinohitmitsu dan Lennox FirmUp+ (Bright) Collagen Drink. Bagus, tapi harganya lebih 'melantun' laa...

Disebabkan mahu lebih berjimat cermat, Sis sajalah try produk Brands InnerShine. Time tu Sis try Innershine Pati Prun. Resultnya juga bagus, paling ketara memberikan tenaga kepada stamina harian sis untuk kekal aktif sepanjang hari. Rasa mengantuk... lemau.. hilang. Skin pun jadi lebih sihat, lebih anjal dan bermaya.


InnerShine

Kulit Cantik Dengan Innershine


Yang buat sis terus setia, eye-bag, garis-garis halus serta kedutan kat muka nie pun semakin berkurangan.Begitu juga dengan liang-liang pori, akhirnya jadi semakin mengecil.

Sebelum nie, dalam artikel yang lepas-lepas Sis pun ada share artikel kebaikan produk InnerShine nie. Kali nie Sis berbesar hati nak share lagi hahhaa… sebab InnerShine serasi dengan sis dan banyak membantu memberikan kebaikan untuk tubuh badan, kecantikan dan seri wajah dari dalaman. 

InnerShine

Nak dapatkan result yang bagus, kenalah minum  InnerShine pada setiap hari. Di samping tu, jangan lupa merawat wajah dengan rutin penjagaan wajah kulit asas. Kena cuci muka, guna toner, guna pelembab wajah serta pakai sunscreen. Wahh… gitewww!!

InnerShine Pati Prun


Walaupun ada Pati Beri dan Mato Bright, tapi Pati Prun tetap menjadi pujaan hati Sis! Vitamin E yang terkandung di dalam Pati Prun (California) berupaya melindungi sel-sel kulit daripada kerosakan radikal bebas.

Memandangkan usia Sis yang semakin kertu, jadi pengambilan InnerShine Pati Prun dengan vitamin E ini sangat membantu. Kelembapan kulit lebih terjaga dari dalam tidak kering.Vitamin E dapat mencegah kedutan dengan meningkatkan pengeluaran kolegan sehingga menjadikan kulit lebih anjal.

Di samping itu, InnerShine Pati Prun ini berserat tinggi serta mengandungi maltodekstrin rintang, iaitu sejenis serat larut yang mampu membantu proses penghadaman. Tu yang bangun-bangun tidur jer perut rasa lawas.Selesa jer membuang 'hajat' hahhaa...


Baca Juga:

6 Makanan Buat Kulit Awet Muda


InnerShine
Jangan lupa grab Set Edisi Terhad nie ok!

InnerShine Pati Beri 


Diperbuat daripada 7 jenis beri premium dari Eropah dan Amerika iaitu blackcurrut, blueberry, chokeberry, cranberry, elderberry, strawberry dan acai berry.

Diperkaya dengan vitamin A,C, E dan zink yang membantu menjaga kesihatan kulit dan juga mata. Memiliki tahap antioksidan tinggi, melindungi kulit dari sinaran UV serta memperlahankan proses penuaan semulajadi.

Apa yang buat Sis cukup berkenan nak minum InnerShine Pati Berry nie, sebab sis ada masalah sikit dengan soal penglihatan. Sis rabun jauh.. dan rabun dekat ada sikit kot.

Tu laa kalau berselisihan ke apa ke… kadang-kadang orang ingat Sis menyombong. Padahal tak nampak, tu yang jadi macam tak perasan atau tak kenal. Nak drive apatah lagi, kalau time hujan memang menangislah kalau tertinggal spek mata.

Jadi, sis try la minum InnerShine Pati Beri ini secara rutin daripada last year. Resultnya, alhamdulillah penglihatan Sis pun semakin ok. Tak de lah haru biru sangat (mata letih) bila memandu kereta (time tertinggal spek mata), menghadap minotor komputer atau telefon tu.

Mata jadi lebih segar dan cerah. Sis amalkan minum Pati Beri nie sebelah pagi. Korang yang ada masalah mata, bolehlah try minum InnerShine Pati Beri ini. 


Mato Bright

InnerShine Mato Bright


Terus-terang Sis cakap, Sis baru jer minum Mato Bright. Baru habis dalam 9 botol dan sis minum secara berselang seli.

Katanya, kalau nak tampil lebih confident dengan kulit yang sihat dan cerah kenalah minum InnerShine Mato Bright! Ianya kaya dengan lycopene untuk menyerap UV dan mencerahkan kulit.

Lagipun tomato memang mengandungi vitamin C yang tinggi dan dipercayai mampu mencerahkan kulit. So, korang yang nak kulit cerah, bolehlah try minum InnerShine Mato Bright.

Brands
Nak cantik jelita macam Datin Diana Danielle? Rajin-rajinlah minum InnerShine 

Semuanya Best!


Bagi Sis ketiga-tiganya best. Sama ada InnerShine Pati Prun, InnerShine Pati Beri dan juga InnerShine Mato Bright mempunyai khasiat tersendiri dalam menyerlahkan kecantikan kulit.Terpulanglah kepada korang nak pilih yang mana satu. 

Nak gabungkannya pun boleh… Macam sis, sebelah malam sis akan minum InnerShine Pati Prun. Sebabnya pada waktu malam, struktur kulit kita diperbaiki semula dari dalam.

Tukar-tukarlah ikut sesedap rasa korang. Janji minumlah secara rutin bagi mendapatkan hasil sepertimana yang diingini.Kalau suka nak minum sejuk-sejuk, letaklah dalam peti ais.Tak der hal pun.
 
Oh, ya kebetulan sekarang nie dorang tengah keluarkan set Edisi Terhad iaitu InnerShine Bright Glow Set (Pati Prun + Mato Bright) dan Summer Defence Set ( Pati Beri + Mato Bright). Better beli sekarang, sebab harganya pun tengah ada diskaun tu. 

Silalah terjah stor Guardian ataupun belinya secara online. Sis pun dah memborong tau!!!

Okaylah sekian sahaja perkongsian Sis kali ini. Jika diamalkan secara rutin dalam tempoh yang panjang, insya-Allah kulit akan jadi lebih lembut dan cerah secara semulajadi.

Selamat menjadi cantik semulajadi dengan InnerShine.