Sarapan Pagi di Warung Imam Muda, Jalan Kebun Shah Alam. Menunya Mengancam Habis!

www.aniemohamed.blogspot.com

Memang puas hati dapat menikmati sarapan pagi di Warung Imam Muda, Jalan Kebun Shah Alam.

www.aniemohamed.blogspot.com


Sekali berkunjung, nak datang lagi! Itu baru, menikmati menu-menu sarapan pagi. Belum lagi, pekena menu tengaharinya. Mengancam jugak tu!

Kunjungan Kedua

Setakat nie sis baru dua kali berkunjung ke situ untuk menikmati sarapan pagi. First time datang, tak bawa anak-anak. So, kali kedua wajib bawa mereka untuk menikmati keenakan menu sarapan paginya.

 
www.aniemohamed.blogspot.com
Lempeng cicah sambal hijau

Menu Pilihan di Warung Imam Muda

Sis nie kalau makanan tu kena dengan tekak, susah juga nak tukar-tukar. Kecualilah ada menu lain yang telah menambat hati sis. Wahhh… gitew. Kat warung milik Imam Muda Racangan TV Realiti, Ustaz Fikri nie menyajikan menu sarapan pagi dan juga tengahari.

www.aniemohamed.blogspot.com
Bakso, menu pilihan #mypakcik he he he

Untuk sarapan pagi, jam 8 pagi korang dah boleh datang.Last menu sarapan pagi ialah sekitar jam 11.30 pagi. Antara menu sarapan pagi yang boleh korang cuba Mee Jawa, Bakso, Lempeng, Bubur Nasi dan Nasi Lemak Kukus.Untuk Nasi Lemak Kukus tu boleh jer nak letak Ayam Goreng ataupu Paru Goreng.

www.aniemohamed.blogspot.com
Nasi Lemak Kukus - Ayam Goreng jadi pilihan anak-anak. Paru Goreng tu sis punya!

Perghh! Sambal nasi lemak tu memang terbaik!!! Paru gorengnya pun ‘superb’, sis siap tapau tau.
Kalau rasa tak nak makan kat situ, tapau pun boleh.Tak ada masalahpun. Boleh belaka.

Untuk menu tengahari yang bermula jam 11.30 sampai 3.00 petang.Lepas tu tutup.Yang suka makan kambing, kenalah try menu istimewa Nasi Kambing Bakar.

Selain Nasi Kambing Bakar, ada juga Nasi Ayam Penyet dan lain-lain. Sis tak belum berpeluang lagi untuk mencuba menu tengaharinya. Suatu hari nanti, memang kena cuba jugak.

www.aniemohamed.blogspot.com
Mee Jawa nie pun sedap tau


Harga Berpatutan

Harga untuk santapan mengancam tu, alamak sis tak alert pulak, kalau tanya satu-satu harga. Sebab bukannya sis yang bayar. Hahhaa….

Tapi, terus-terang cakaplah. Harganya tak adalah mencekik darah, berpadanan lah dengan keenakannya! Total 6 orang makan, bawah RM100 tu kira dah ok sangat-sangat. Pas tu, sedap! Berbaloi-baloi sangatlah.

www.aniemohamed.blogspot.com
Warung bukan sebarang warung nie... ala-ala Restoran dah! 

Sila Terjah!

Bagi korang yang nak datang tu, kalau hujung minggu, nasihat sis baik mai awal-awal sikit. Jumaat tutup tau.

Korang datanglah sebelum jam 10 pagi, sebab kalau lepas tu ramai. Silap haribulan kena beratur panjang, tunggu tempat kosong.

Pas tu agak sukar jugak lah nak meletakkan kenderaan sebab dalam kawasan perumahan kampung. Kalau dah sesak, kenalah cekap nak selit-menyelit memandangkan ruang pakir yang ada tidak mencukupi.

Kalau ada yang nak pergi, guna jer Waze or Google Maps. Senang sangat. Cari jer Warung Imam Muda, Jalan Hussin, Kampung Jalan Kebun, Shah Alam.

Okay, itu sahaja cerita sis kali ini. Jumpa lagi. Tata.

Lurve,
Sis Anie Mohamed

















































Post a Comment

4 Comments

  1. Menarik kan nama warung ni warung Imama Muda

    ReplyDelete
  2. Daya tarikan sangat kan... berpadanan dengan menunya yang sedap!

    ReplyDelete
  3. Wah menarik nie Anie.. nanti bebila boleh lah Kak Sue datang sarapan sini juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye kak...nanti gi la... geng moto n basikal pun meriah menjamu selera kat situ.

      Delete