Kita takkan mampu halang usia yang bertambah. Tetapi kita boleh berusaha untuk memperlambatkan kesan penuaan dengan pelbagai cara. Salah satunya adalah dengan pengambilan LUMI22 Supreme Essense pada setiap hari.

Seiring dengan pertambahan usia, sudah pasti kulit kita akan mengalami penuaan dan beberapa perubahan. Antaranya kemunculan garis-garis halus, bintik-bintik hitam dan kulit mula terasa kurang anjal. Semua ini boleh terjadi kerana pengeluaran kolagen dalam badan semakin berkurangan.


LUMI22 Supreme Essense


Bukan Sekadar Untuk Cantik

Untuk menjaga kesihatan kulit dan mengurangkan tanda-tanda penuaan, merawat kulit dengan produk kecantikan kulit tidak mencukupi. Kita tetap perlu menitikberatkan soal pengambilan makanan dan minuman untuk merawat kulit dari dalam, dan salah satu cara yang sis cuba amalkan adalah dengan pengambilan LUMI22 Supreme Essense.

Memandangkan LUMI22 Supreme Essense, produk kesihatan anti-aging menggunakan bahan-bahan premium dan telah terbukti secara klinikal, so sis tak adalah rasa ragu-ragu untuk mengambilnya secara rutin.


LUMI22 Supreme Essense dikatakan mampu membantu melindungi kesihatan dan membuatkan ramai wanita yang menjadi semakin cantik serta sihat. Ia sememangnya dicipta untuk memberikan kecerahan yang sekata pada kulit, kulit jadi lebih anjal serta awet muda pada keseluruhan tubuh.

Memberikan 26% Skin Luminosity dan 19% Skin Firming yang mampu memberikan peningkatan keanjalan kulit dalam masa 8 minggu.

Baca Juga:

Rahsia Lipstik Tahan Lama


LUMI22 Supreme Essense

Bagus Untuk Kesihatan Tubuh


Kulit wajahpun jadi lebih glowing dan lebih lembut. Bahkan kita akan merasakan tubuh menjadi lebih segar kerana sel-sel dalam badan terlindung daripada radikal bebas. Ternyata LUMI22 Supreme Essence meningkatkan formulasi super unik yang memulihkan kesihatan hati, daripada ekstrak Polifenol Walnut, Milk Thistle dan Dandelion.

Hati yang kuat menghasilkan lebih banyak Glutathione dalam badan kita, yang dikenali sebagai salah satu antioksidan paling berkuasa untuk meneutralkan tekanan oksidatif dan radikal bebas.

Selain itu, ia juga berkesan dalam mencerahkan melanin gelap yang melindungi anda daripada sinaran UV sambil memperbaiki seri kulit secara keseluruhan.Lebih-lebih lagi, setiap ramuan dalam formulasi super ini memberikan kebaikan yang unik. Ia bermula dengan menyahtoksik dan memulihkan sel-sel dan hati kita.

LUMI22 Supreme Essense
Sis dan kengkawan berpeluang menghadiri pelancaran produk LUMI22 Supreme Essense
yang berlangsung di Pullman Hotel, Bangsar 


Kandungan kolagen dalam kulit akan berkurangan apabila usia semakin meningkat di akhir usia 20-an. Kulit akan menjadi lebih sensitif, kering, kurang anjal dan garis-garis halus mula kelihatan di sekitar mata. LUMI22 Supreme ada Triple-Action Skin Firming yang mana mengandungi Collagen Protection – SOD dan antioksidan dalam mempertahankan kolagen daripada terus hilang.

Dengan penghasilan kolagen juga meningkat sebanyak 34% dari dalam badan dalam tempoh 8 minggu. Di samping itu, kolagen yang dihasilkan semula dengan adanya Hydolised Marine Collagen dan Elastin Peptide terbukti mampu menganjalkan kulit sebanyak 19% dalam badan. 

Manfaat LUMI22 Supreme Essense 


* Detoksifikasi Sel (Cell Detoxification)

* Pemulihan Sel (Cell Restoration)

* Perlindungan Sel (Cell Defense)

* Peremajaan Sel (Cell Rejuvenation)



Antara testimoni yang membuktikan keberkesanan produk LUMI22 Supreme


Cara Makan LUMI22 Supreme Essense

Ada banyak testimoni yang menyatakan keberkesanan produk LUMI22 Supreme Essence. Kebanyakannya tidak pernah terfikir bahawa pengambilannya secara rutin semudah itu menjadikan kesihatan tubuh serta kulit mereka cantik!

Hanya perlu mengambil satu atau dua shacet, pagi pada setiap hari.Letak serbuk ini di bawah lidah dan biarkan seketika ia mencair dan meresap. Rasanya sangat sedap!

Salah satu pilihan untuk kekal sihat dan cantik. Jadi, pastikan korang try makan LUMI22 Supreme Essence yang mampu memberikan result yang suberp!

Beli Sekarang!

Korang boleh dapatkan produk ini di Health Lane Family Pharmacy di The Garden Mall atau KLCC, Ozhean Clinic (Bangsar/Bukit Jalil Branch), di Prinzz Medical Clinic (St. Marry Residents KL) dan juga NEXUS Clinic KL

Nak tahu lebih lanjut layari www.belltree.com.my