Thai Cow Cow, JioSpace PJ | Jika rasa 'lemau'  nak masak, apakata kita mencuba makanan lazat. Dan kalau korang mencari tempat yang bagus untuk makan dan bersantai, maka JioSpace di Petaling Jaya adalah pilihan yang bagus.


thai cow cow

Banyak Tempat Makan Di JioSpace 

JioSpace adalah tempat yang menawarkan pelbagai jenis makanan dan juga tempat untuk perjumpaan yang meriah. Yang menarik, mereka mempunyai tempat letak kereta yang cukup luas.

Kita boleh meletakkan kereta secara percuma untuk satu jam pertama. Kalau tak nak susah-susah mencari tempat letak kereta, mereka juga ada perkhidmatan valet. Jadi, memang senang sangatlah.


thai cow cow
Suasana tenang sewaktu menikmati hidangan

Tenang Menikmati Hidangan


Suasana di restoran ini memberikan perasaan yang santai dan tenang semasa menikmati makanan.  Tempat ini juga bagus untuk bersembang dengan keluarga ataupun kawan-kawan. So, apabila  berada di JioSpace, jangan lupa makan di Thai Cow Cow. 

thai cow cow
Pertama kali sis datang menjamu selera di Restoran Thai Cow Cow
 

Mereka menyajikan hidangan Thailand yang lazat. Salah satu hidangan yang popular ialah Thai Beef Noodles. Dagingnya sangat lembut dan kuahnya sedap. Korang perlu cuba hidangan ini. Setiap suapan membawa citarasa Thailand yang autentik.


thai cow cow
Wajib cuba! "Beef Ribs" dan "Raw Beef & Meatballs"


Selain itu, korang  boleh juga cuba pelbagai hidangan lain juga seperti "Beef Ribs" dan "Raw Beef & Meatballs." Kalau korang tak suka makan daging lembu, mereka juga ada menu tanpa daging lembu yang sedap. 


Pad Krapow Chicken
Pad Krapow Chicken with rice & fried egg enak!


Seafood Tom Yum Soup
Favourite sis - Seafood Tom Yum Soup. Terangkat sedap!



Sis try makan  Seafood Tom Yum Soup dan Pad Krapow Chicken with rice & fried egg. Pergghhhh... memang cukup enak! 

Keseluruhannya, makan di Thai Cow Cow di JioSpace adalah menyeronokkan dan memuaskan. Mereka berjaya membawa rasa Thailand yang enak ke Malaysia.

Meskipun mungkin bukan yang paling spektakuler dalam hal hidangan Thai, rasa yang enak dan presentasi yang memuaskan pasti korang tetap rasa puas hati apabila menikmatinya. Jadi, jangan lupa datang dan mencuba makanan di sini.


JioSpace


JioSpace


JioSpace


JioSpace

JioSpace

Alamat: 

Thai Cow Cow @ JioSpace:

Unit 12, JioSpace, Lot 1, Jalan 19/1b, Seksyen 19, 46300 Petaling Jaya, Selangor.


Waktu Operasi:

Dibuka pada setiap hari dari 10 pagi hingga 10 malam.

Jangan lepaskan peluang untuk mencuba makanan lazat di Thai Cow Cow, JioSpace, Petaling Jaya. Selamat makan!