Bulan mulia Ramadan telah tiba dan SACC Shah Alam kembali dengan kehangatan dan kegembiraan dalam tradisi berbuka puasa. Dengan tema yang memukau, "Selera Orang Kita", SACC menjemput kita semua untuk merasai keunikan dan kekayaan budaya Malaysia melalui hidangan-hidangan istimewa yang dipersembahkan.


bufet ramadan 2024




14 Mac, Bufet Ramadan SACC Bermula

Tarikh untuk menikmati pengalaman berbuka puasa di SACC Shah Alam adalah dari 14 Mac hingga 7 April 2024. Bermula dari jam 6.30 petang hingga 10 malam setiap hari untuk menikmati pelbagai hidangan yang disediakan.



bufet sacc shah alam

bufet sacc shah alam

bufet sacc shah alam

apam balik

sup daging, ayam, perut

Harga Buffet Yang Ditawarkan


RM118+ untuk dewasa

dRM68+ untuk kanak-kanak yang berusia (7 sehingga 12 tahun)

Umur bawah 7 tahun adalah PERCUMA.


Promosi Pembelian Awal (sehingga 13 Mac 2024)

RM98+ untuk dewasa


Baca Juga:

Resepi Kari Ayam Lazat
 
Iftar di I'Dahlia Corner, RM59 sahaja

Resepi Daging Salai Masak Lemak


Muhibbah Makanan Tradisional


Seperti tahun-tahun sebelumnya, SACC menampilkan kepelbagaian makanan yang memukau, menggambarkan muhibbah dan keharmonian dalam masyarakat Malaysia. Hidangan-hidangan ini adalah bukti perpaduan budaya yang bersemangat, yang telah menjadi warisan kita sejak berabad lamanya.





Hidangan Utama yang Memikat Hati


Dengan lebih daripada 100 hidangan khas untuk dipilih, setiap hidangan adalah cerminan kekayaan citarasa tempatan. Dari hidangan utama seperti Kambing Kebuli,Mee Kari Nonya, Ayam Bakar Bawang Putih, Kambing Masala Kentang, Ikan Stim Cantonese, Udang Goreng Telur Masin, Sotong Goreng Kam Heong hingga hidangan istimewa seperti Nasi Ambeng SACC, kita pastinya akan merasai kenikmatan yang tiada tandingannya. Tak dilupa, Air Kathira Power juga yang menjadi tarikan utama.



Di samping itu juga terdapat pelbagai gerai makanan untuk pengunjung nikmati antaranya Apam Balik SACC, Loh Shi Fun, Teppayanki & Kakiage Tempura, Aneka Goreng-Gorengan, Sup Periuk, Rojak Pasembor dan banyak lagi.



Pilihan Alternatif yang Menarik




SACC Shah Alam



Bagi mereka yang tidak dapat menikmati hidangan bufet, SACC menawarkan pilihan alternatif yang menarik. Mangkuk tingkat dilengkapi dengan nasi, 3 jenis lauk, Kurma, Air Kathira Power dan dua jenis kuih dengan harga RM159.


SACC Shah Alam




Selain itu, anak syarikat SACC, SACC Food Chain Sdn. Bhd turut menawarkan tempahan hamper raya dan biskut raya yang sesuai sebagai hadiah sempena Hari Raya Aidilfitri atau sebagai hadiah korporat.

Promosi dan Pakej Korporat

Jangan lepaskan peluang untuk menikmati promosi pembelian awal sehingga hari ini, di mana korang boleh menikmati Bufet Ramadan dengan harga diskaun. Selain itu, pakej korporat SACC menawarkan pengalaman berbuka puasa yang eksklusif, lengkap dengan pelbagai kemudahan untuk memenuhi keperluan korporat.

Okay, jangan lupa masukkan SACC Shah Alam sebagai lokasi berbuka puasa untuk tahun 2024 ini. Rasai senditi kehangatan dan kelazatan tradisi berbuka puasa di situ!