Tiada apa yang dapat menandingi perasaan gembira apabila menerima sejambak bunga yang indah. Bunga bukan sekadar hiasan, ia membawa makna, emosi dan memori yang mendalam. HappyBunch, percaya bahawa isyarat yang sederhana boleh membawa kebahagiaan yang besar dan kuntuman bunga adalah pilihan sempurna untuk momen-momen Istimewa itu.

 

Happy Bunch

Sejambak Pink Carnation

Bunga Pink Carnation, dengan warna lembutnya yang menenangkan, melambangkan kasih sayang, penghargaan dan rasa kagum. Ia adalah pilihan yang ideal untuk mengungkapkan perasaan yang sukar diluahkan dengan kata-kata. Sama ada untuk ulang tahun, hari jadi  atau sekadar untuk memberitahu seseorang bahawa kita memikirkannya. Sejambak bunga ini pastinya akan mengukir senyuman di wajah penerimanya.


Baca Juga: 


Ketahui Cara Menanam Bunga Matahari Yang Betul


Selamat Pagi. 5 Cara Bangkitkan Energi Positif




HappyBunch

 

Rasa Keterujaan

Bayangkan pintu rumah korang berbunyi dan seorang kurier berdiri di hadapan dengan sejambak bunga Pink Carnation yang segar dan cantik. Tentulah rasa teruja dan gembira pasti menyelubungi diri. Di HappyBunch, setiap bunga dipilih dengan teliti dan digubah dengan penuh kasih sayang oleh florist mereka yang berpengalaman. Mereka akan memastikan setiap sejambak bukan sahaja kelihatan cantik tetapi juga memancarkan perasaan yang tulus ikhlas.



HappyBunch

 

Mudah dan Berbaloi

Mereka juga memahami betapa pentingnya membuat kejutan yang sempurna. Oleh itu,  HappyBunch turut menawarkan perkhidmatan penghantaran yang mudah dan lancar. Korang hanya perlu memilih sejambak yang diinginkan di laman web HappyBunch. Kemudian buat pesanan dan biarkan mereka menguruskan selebihnya.

 

Sama ada anda memilih saiz kecil (6 kuntum) pada harga RM58, saiz sederhana (12 kuntum) pada harga RM108, atau saiz besar (18 kuntum) pada harga RM158. Setiap pilihan pastinya akan memberikan kepuasan yang tak ternilai.

 

Simple Gestures, Thoughtful Connections

Pink Carnation

Kenapa tunggu lagi? Jadikan hari seseorang lebih ceria dengan sejambak Pink Carnation Bouquet dari HappyBunch. Layari laman web  https://www.happybunch.com.my/ dan buat pesanan korang hari ini. Cepat je sampainya tau!!