Looking For Anything Specific?

Header Ads

Kulit Cerah Berseri Dan Cantik Semulajadi Dengan InnerShine


InnerShine Cantik Semulajadi 2019

Rasa geram jer bila tengok kulit orang tu nampak segar, cerah berseri, rasa geram jer bila tengok kulit orang tu nampak segar, cerah berseri, lembab dan anjal. Tertanya-tanya aoakah rahsianya? Oooh... dengan InnerShine rupanya!




Ternyata kulit tidak semestinya dirawat atau dijaga dari luar, tetapi perlu juga dari dalam agar kulit tetap sihat, bersih dan cerah berseri.Untuk catatan kali ini, Sis nak share sekali lagi rahsia cantik semulajadi dengan Innershine. Actually, sejak tahun lepas lagi Sis mula minum InnerShine nie. Konon-konon nak kulit lebih cerah dan anjal. Memang nampaklah perbezaan kulit Sis tu. Dulu agak kusam dan pucat, tapi sekarang oklah sikit, nampaklah seri cahayanya tu hahaha.. hahaha…



Sebelum cuba InnerShine pati Beri, dulu Sis ambik InnerShine pati Prun. Boleh baca review tu kat SINI. Kedua-duanya punya kebaikan dan khasiatnya yang tersendiri untuk merawat kulit dari dalam tubuh.
Andaikata korang amalkan secara rutin,kulit korang akan jadi lebih lembut,sihat dan cantik semulajadi.Untuk lebih efektif, korang kena minum InnerShine sebotol sehari pada setiap malam sebelum tidur.

Cerah Berseri Semulajadi Di Aidilfitri

Chewah! Disebabkan Sis nak ler kulit lebih cerah berseri semulajadi pada Hari Raya nanti. Jadi, dalam tempoh sebulan nie hari-hari Sis minum sebotol InnerShine Pati Beri setiap pagi (masa sahur) dan sebotol lagi InnerShine Pati Prun pada setiap malam sebelum tidur.
Penjagaan kulit, khususnya wajah penting terutama pada waktu malam sebab dalam tempoh tersebut sel-sel kulit baru akan terbentuk.Tu lah sebab, sebaiknya minum InnerShine nih sebelah malam, sebelum tidur.

Rahsia Kebaikan InnerShine





InnerShine Pati Prun
* Diperbuat dari prun California

* Tinggi serat,membantu menyingkirkan toksin dengan berkesan

* Mengandungi maltodekstrin rintang yang membantu menyihatkan sistem penghadaman, menjadikan kulit lebih berseri

* Dengan vitamin E, antioksidan yang melawan radikal bebas






InnerShine Pati Beri 

· Diperbuat dari 7 jenis beri premium – blackcurrut, blueberry,chokeberry, cranberry, elderberry, strawberry dan acaiberry.

· Memiliki tahap antioksidan tinggi, melindungi kulit dari sinaran UV, memperlahankan proses penuaan.

· Diperkaya dengan vitamin A,C, E dan zink yang membantu menjaga kesihatan kulit.

Selebriti cantik Fasha Sandha, Duta InnerShine 

Serlahkan Diri Dari Dalam
Jika korang nak kekalkan keremajaan kulit secara semulajadi,dapatkan segala khasiat dalam InnerShine Pati Prun dan InnerShine Pati Beri.Amalkan minum secara rutin dan sama-samalah kita menjadi cantik semulajadi dengan InnerShine.



Jangan risau tentang rasanya, sebab memang sedap, pekat dan juga likat. Selain untuk serlahkan diri dari dalam, Sis minum pun sebab nak jaga kesihatan tubuh.Biar setiapkali bangun tidur pada pagi hari badan terasa lebih segar dan ada energi.Cubalah minum dan korang akan rasakan sendiri perbezaan tersebut.Sis dah cuba tu yang berani cakap! :)

Selamat memiliki kulit cerah berseri dan cantik semulajadi dengan InnerShine.
Nak cantik macam Fasha Sandha? Kenalah rajin minum InnerShine! 

Lurve,
Sis Anie Mohamed

Post a Comment

1 Comments